וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: צ'לסי קלינטון נישאה לבחיר לבה

צ'לסי קלינטון, בתם של נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון ומזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון, נישאה לאהוב לבה מימי התיכון מארק מזווינסקי. את השניים חיתנו רבי וכומר

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

קול ששון וקול שמחה: צ'לסי קלינטון, בתם של נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון ומזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון, נישאה הלילה (ראשון) לבחיר לבה מארק מזווינסקי בעיירה ריינבק בניו יורק.

החתונה של צ'לסי קלינטון ומארק מזבינסיקי. רויטרס
את החתונה ערכו כומר ורב. הזוג המאושר/רויטרס

הטקס, שכלל מרכיבים יהודים ונוצריים, נערך תחת מעטה חשאיות באסטור קורטס, אחוזה היסטורית על גדות נהר ההדסון. "היום צפינו בגאווה גדולה ובהתרגשות עזה כאשר צ'לסי ומארק נישאו בטקס יפיפה באסטור קורטס, כאשר הם מוקפים במשפחה וחבריהם הקרובים", כתבו בני הזוג קלינטון בהצהרה.

עוד נכתב כי "לא יכולנו לבקש יום מושלם יותר לחגוג את ההתחלה של חייהם יחדיו, ואנחנו כל כך שמחים לקבל את מארק למשפחתנו. בשם הזוג הצעיר, אנו רוצים לומר תודה מיוחדת לתושבי ריינבק על שקידמו אותנו בברכה, ולכולם על ברכותיהם החמות ביום המיוחד הזה".

החתונה של צ'לסי קלינטון ומארק מזבינסיקי. רויטרס
לבקשת צ'לסי, ביל קלינטון רזה במיוחד לחתונה/רויטרס

בין האורחים שנצפו מגיעים לטקס הנישואין היו מזכירת המדינה האמריקאית לשעבר מדלן אולברייט, השחקן טד דנסון, מעצבת האופנה ורה וונג, שעיצבה את שמלת הכלה, ומפיק הסרטים סטיב בינג. נשיא ארה"ב ברק אובמה לא הגיע לאירוע.

העיתון "ניו יורק טיימס" דיווח כי את הטקס ניהלו כומר ורבי, שכן הכלה נוצרייה ואילו החתן הוא יהודי. לפי הדיווח, הטקס כלל מרכיבים משתי הדתות, כולל קריאת שבע הברכות על פי המסורת היהודית. מוקדם יותר דווח, כי סגר אווירי הוכרז באזור החל מיום שבת בצהריים ועד תום האירוע.

עדכון ראשון: 04:06

החתונה של צ'לסי קלינטון ומארק מזבינסיקי. רויטרס
ברוך הבא למשפחה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully