וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו אמא: קלינטון מתכננת חתונה לבת

טליה שחר

6.7.2010 / 0:02

שהעולם יחכה: למרות סדר יום עמוס, הילרי קלינטון טוענת שהיא יכולה לדלג בין מדינות וגם להחליט על סידורי פרחים לחתונת בתה צ'לסי. "החתונה היא הדבר החשוב ביותר בחיי עכשיו"

מסעותיה הדיפלומטיים ברחבי העולם, לא מונעים מהילרי קלינטון למלא את תפקיד אם הכלה המסורה ולתכנן את חתונת בתה היחידה צ'לסי. בראיון לרשת טלוויזיה בפולין, חשפה מזכירת המדינה האמריקאית את השיטה שלה להתמודד עם בעיות ברומו של עולם ובעיות ברומו של קייטרינג - שתיהן, הודתה קלינטון, הן "רציניות, חשובות, ומלחיצות".

קלינטון מבקרת בפולין במסגרת מסע בחמש מדינות שכלל גם את אוקראינה, ארמניה, אזרבייג'ן, וגיאורגיה. אולם למרות לוח הזמנים העמוס שלה, היא מצליחה לעזור בקבלת ההחלטות החשובות באמת. "למרבה המזל יש לנו עכשיו דואר אלקטרוני", היא הסבירה. "אני יכולה לתקשר, ואנשים יכולים לשלוח לי תמונות של סידורי פרחים והחלטות אחרות", סיפרה מזכירת המדינה למראיין תומאס ליז. לדבריה, חתונת בתה היא "הדבר החשוב ביותר בחיי עכשיו".

צ'לסי קלינטון, בת 30, צפויה להתחתן עם בחיר לבה הבנקאי מארק מזבינסקי, בן 31, בסוף החודש לאחר שהתארסו בנובמבר 2009. השניים מכירים מאז שהיו בני נוער. מועד ומקום החתונה נשמרים בסוד. בסוף השבוע התקשורת האמריקאית דיווחה כי החתונה תיערך ב-31 ביולי באחוזה המפוארת של משפחת אסטור בצפון מדינת ניו יורק.

החתונה צפויה להיות אירוע השנה של הצמרת הפוליטית והחברתית בארצות הברית, וישנן אפילו שמועות שהנשיא ברק אובמה יערוך הופעת אורח. מי שלא ישתתף הוא אל גור, שכיהן כסגן הנשיא של אבי הכלה ביל קלינטון. זאת על רקע גירושיו והאשמות כי תקף מינית מעסה מקצועית.

עדכון ראשון: 17:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully