וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט לנתניהו: "גלעד הוא גם שבוי שלך"

בסרטון שפרסמה משפחת שליט לקראת צעדת המחאה שתיפתח ביום ראשון, פנה נעם שליט לרה"מ ואמר: "גלעד הוא גם שבוי שלך, די לדיבורים". אמו של גלעד: "יש לשלם את המחיר, לא מדובר בוויתור אסטרטגי"

יח"צ - חד פעמי

(הצילום מטעם משפחת שליט, עורך וידאו: דורון שטיין)

"ראש הממשלה נתניהו – גלעד הוא גם שבוי שלך. די לדיבורים, שלם את המחיר הנדרש והשב את גלעד לביתו" – כך אמר נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד, בסרטון שפרסם אתמול (שישי) מטה המאבק להחזרת שליט. בסרטון פונים הוריו של גלעד, נעם ואביבה, לאזרחי ישראל, בבקשה להצטרף למסע המחאה ולהפעיל לחץ ציבורי שיביא להשבת בנם. אביבה שליט אמרה בסרטון, שפורסם עם ציון ארבע שנים לנפילתו של שליט בשבי, כי אלה "ארבע שנים ארוכות כמו נצח, של סיוט מתמשך".

"ליוויתי את גלעד בגיוסו לצה"ל, באמונה שלמה שזוהי אמונתו האזרחית. גם גלעד חשב כך. אני עדיין מאמינה בזה. יש לי בת חיילת שהתגייסה לצה"ל בשעה שאחיה כבר היה שבוי", סיפרה אביבה שליט. האם הדגישה כי על המדינה לשאת במחיר הכבד של שחרור גלעד, וכי "לא מדובר בוויתור אסטרטגי". לדבריה, "גם למדינה יש אחריות על חייליה. אני מאינה שאחרי ארבע שנים בהן לא הצליחה מדינה שלמה להחזיר חייל שבוי הביתה - היא צריכה להשלים את המחיר, לפני שיהיה מאוחר מדי. לא מדובר בוויתור אסטרטגי, ויתור אסטרטגי גדול הרבה יותר יהיה לנטוש את כל הערכים שלנו, המסתכמים ברעות וערבות הדדית".

"ארבע שנים ארוכות כמו נצח"

אמו של גלעד תיארה את הסבל העצום שהיא חווה מזה יום ביומו. "1460 ימים ולילות שלא נפגשנו, שלא נגעתי בו, שלא שוחחתי איתו. ארבע שנים ארוכות כמו נצח, ארבע שנים של סיוט מתמשך. הסבל שאני חווה מדי דקה הוא כאין וכאפס בהשוואה לסבל של בני", אמרה.

נעם שליט טען כי האחריות להחזרת גלעד נתונה בידי ראש הממשלה. "גלעד נשלח למשימתו על ידי מדינת ישראל. אני מבקש מכל אזרחי ישראל להצטרף אלינו למסע זה בקריאה לרה"מ: חייו של גלעד בידיים שלך. לא נותר עוד זמן. החזר את גלעד לפני שיהיה מאוחר מדי". האב פנה ישירות לראש הממשלה נתניהו, ודרש: "ראש הממשלה נתניהו – גלעד שבוי גם שלך. די לדיבורים , זו העת להכרעות. שלם את המחיר הנדרש והשב את גלעד לביתו".

ביום ראשון תצא שיירה למסע בן 11 ימים מבית המשפחה במצפה הילה לאוהל מחאה בירושלים, מול לשכת ראש הממשלה נתניהו.

עדכון ראשון: 22:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully