וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לממשלת נתניהו: המבוכות הגדולות

כמו בכל מדינה שמכבדת את עצמה, גם אצלנו יש לא מעט רגעים שהיינו רוצים לשכוח כשזה נוגע לנבחרי הציבור שלנו. מערכת וואלה! חדשות ליקטה עבורכם את הטופ של הפאדיחות הקואליציוניות

1. לשכת נתניהו

ראש הממשלה לא נהנה מיום אחד של שקט באקווריום מאז נכנס לתפקידו. לאחר שהתקשה מאוד לאייש את כל התפקידים הנחשקים היה צריך נתניהו להפריד בין הנצים. עוזי ארד נגד ניר חפץ נגד מאיר כליפי נגד יוסי לוי נגד נתן אשל. כולם נגד כולם והתוצאות מביכות.

2. תקציב המדינה

איך שהזמן חולף. רק שנה עברה מאז פארסת תקציב המדינה ורבים כבר אינם זוכרים כיצד אורי יוגב גימד את שר האוצר, איך עופר עייני הפך לאיש החזק ביותר במשק ואת נתניהו מזגזג בעניין המע"מ על הפירות והירקות.

3. אהוד והחיים הטובים

לא כל פוליטיקאי יכול ליהנות מהישגו יוצא הדופן של אהוד ברק, העצמה של מעמדו כמר ביטחון ואובדן כמעט מוחלט של מעמדו הפוליטי והאישי. ברק הצליח בשנה בודדת להסתבך (באדיבות נילי פריאל) בפרשת טאורוס, לישון בסוויטת יוקרה במלון בפריס בעלות 2500 יורו ולהעסיק עובדת בית בלתי חוקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

4. דני איילון והכיסא

סגן שר החוץ החליט לחנך מול מצלמות הטלוויזיה את שגריר טורקיה בישראל והושיב אותו על כיסא נמוך במטרה להשפילו. התוצאה ידועה מראש. ישראל התנצלה, המשבר הסלים ואיילון הפך לפוליטיקאי היחיד בימין שמעמדו מאיים על זה של אביגדור ליברמן.

5. שרה והעוזרת

ממש כמו בראשונה. רעיית ראש הממשלה כיכבה גם השנה בפרשיית התעמרות (לכאורה כמובן) ויחס לא הוגן (על פי הטענות) לעוזרת הבית של הזוג הראשון. ראש הממשלה מצדו ניצל את הביקור ההיסטורי בברלין ואת המפגש עם אנגלה מרקל כדי לנזוף בעיתונאים הישראליים החטטניים.

6. פיצול קדימה

לא מעט מאמץ השקיעו ראש הממשלה והשר ישראל כץ במזימה לפצל את מפלגת קדימה. לא מעט הבטחות הופרחו בחלל האוויר לאמיצים שינטשו את ציפי. ככה זה בישראל, האופוזיציה לא מנסה להפיל את הקואליציה והממשלה עסוקה בשבירת האופוזיציה שאינה מתפקדת.

7. ליברמן ואסד

שר החוץ היה עסוק השנה בהגדרה מחדש של המונח דיפלומטיה. אבל השור המועד ליברמן קבע שיא חדש באיום המפורש על בשאר אסד ומשפחתו בעוד רגע של מתיחות בין שתי המדינות.

8. אהרונוביץ' והערבוש

השר לביטחון פנים יודע כיצד להחמיא לשוטר. בביקור שערך בתל אביב פגש כבוד השר שוטר סמוי ולא יכול היה שלא להחמיא לדמיון בין המראה המוזנח והמלוכלך של השוטר למראה של "ערבוש".

9. לימור לבנת מודאגת

לא קל להיות שרה מיותרת בממשלה, אבל לימור לבנת לא נתנה למציאות להרוס לה. במפגש פעילי ליכוד בב"ש פתחה השרה את הפה והצהירה כי ממשל אובמה הוא "איום". התוצאה, הסתייגות מהירה של נתניהו מהדברים ועוד שריטה במערכת היחסים עם הדוד סם.

10. זובור לג'ו ביידן

תקרית "לא ידעתי" קלאסית בסגנון נתניהו. בעיצומו של ביקור חשוב ביותר של סגן נשיא ארה"ב מחליט השר אלי ישי לאשר בנייה יהודית במזרח ירושלים. ראש הממשלה טוען שלא ידע על כך, ישראל נאלצת להתנצל והתגובה האמריקנית לא ידידותית בעליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully