וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לממשלת נתניהו: ההצלחות הגדולות

נכון שהרבה יותר קל לעקם את הפרצוף, אבל לממשלת נתניהו השניה היו גם מספר הישגים חשובים במהלך השנה האחרונה. מערכת וואלה! חדשות עם החדשות הטובות

1. שקט ביטחוני

ישראל ממשיכה ליהנות משקט ביטחוני יוצא דופן גם בגבולות וגם בפנים הארץ. נכון, הכל שברירי אבל עם מבחן התוצאה לא צריך להתווכח. אזרחי ישראל מרגישים בטוחים יותר וההשלכות החברתיות והכלכליות מובנות היטב.

2. שגשוג כלכלי

הריב על הקרדיט (אולמרט-בר און או נתניהו-שטייניץ) מובן מאליו אבל בעוד שאר העולם מתקשה להתאושש מהמשבר הפיננסי, ישראל נמצאת במקום טוב ואופטימי בהרבה. הבורסה משגשגת, הנדל"ן באוויר (בועה?) והשקל עושה שרירים.

3. פישר נשאר

אומרים על בנימין נתניהו שהוא מבין בכלכלה וההחלטה להתעקש על קדנציה נוספת של נגיד בנק ישראל סטנלי פישר מוכיחה את זה יפה. כלכלה חזקה (ודירוגי אשראי) מבוססת על אמון וסטנלי פישר הוא כרגע המניה הכי חזקה ובטוחה של המשק הישראלי בקרב המשקיעים המקומיים והזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

4. תקציב דו-שנתי

לא נכנס לויכוח הכלכלי על יעילות התקציב ארוך הטווח ועל הקשר בין יעדים ומציאות בשטח. ההישג האמיתי של נתניהו ושטייניץ הוא בעצם היכולת לקבל החלטה תקדימית ומעוררת מחלוקת ולהעביר אותה בממשלה ובכנסת.

5. קואליציה מתפקדת

נתניהו מצליח לשמור יפה על מאזן האימה בקואליציה. לכל החברים בממשלת נתניהו אין אפילו רצון קל ללכת לבחירות וראש הממשלה מנצל זאת היטב. ברק, ישי וליברמן יודעים היטב שקר ובודד בחוץ, בשילוב עם האימפוטנציה של ציפי לבני ממשלת נתניהו יציבה בינתיים מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully