וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בראשל"צ: תוצאות הנתיחה יתקבלו היום

איילה חננאל

18.10.2009 / 8:02

גופותיהם של ששת בני משפחת אושרנקו הגיעו אמש למכון לרפואה משפטית, והיום צפויות תוצאות הנתיחה לעבור לידי חוקרי המשטרה. מקור משטרתי מסר לוואלה! חדשות כי ”מדובר ברוצח חיצוני”

במשטרה ינסו גם היום (ראשון) לפענח את רציחת ששת בני משפחת אושרנקו, בביתם בראשון לציון. גופותיהם הועברו אמש לנתיחה המכון לרפואה משפטית באבו כביר, והיום (ראשון) יועברו הממצאים לידי חוקרי המשטרה. ששת קורבנות הרצח המחריד הם אדוארד ולודמילה בני 56, בנם דמיטרי ורעייתו טטיאנה והנכדים רושל בת ה-3 והתינוק נתנאל בן שלושה חדשים.

בתוך כך, ההלם בשכונה שבה התגוררו ששת בני משפחת אושרנקו ממשיך לתת את אותותיו. רבים ממכריה של המשפחה יוצאת מדינות חבר המדינות, זרמו לכיוון הבית ומתקשים לעכל את עצמת האסון.

חוקרי המשטרה שהגיעו למקום מצאו את מרבית בני המשפחה הנרצחים כשגרונותיהם משוספים. במשטרה תחילה סברו כי אחד מבני המשפחה ביצע את הרצח מאחר ודלת הדירה היתה נעולה. עם זאת, מקור משטרתי מסר אתמול לוואלה! חדשות כי לאחר עיבוד הראיות בזירה מתחזקת ההערכה כי מדובר ברוצח חיצוני.

משפחת אושרנקו עלתה לישראל בתחילת שנות ה-90 ולפני כארבע שנים נישאו דימיטרי וטטיאנה. חברת משפחה שמתגוררת ממול לבית שבו אירע האסון, סיפרה לוואלה! חדשות כי לא מעט אנשים שהכירו את דמיטרי, קינאו בו על הצלחתו המסחררת בעסקיו. לדבריה, "המועדונים שלהם היו מפורסמים ביותר ומהמצליחים בקהילת חבר העמים. אני הייתי שם אתמול ורקדתי איתם והם היו מאושרים עד הגג. הבן היה גבר מושך בעל שני מועדונים מצליחים ומסעדה, רבים קנאו בו ופתחו עליו עיניים".

אמבולנס. אורי לנץ
"המועדונים שלהם היו מפורסמים ביותר ומהמצליחים בקהילת חבר העמים"/אורי לנץ

"זה פשוט לא ייאמן"

דימיטרי וטטיאנה יצאו ביום שישי לבלות באחד המועדונים שבבעלותם עם חברים, ביניהם סגן ראש עיריית ראשל"צ ואדים קירבצ'וב, שהיה חבר של דימיטרי, ובת זוגו. החברים סיפרו לוואלה! חדשות כי "מדובר בטרגדיה פשוט נוראית. אתמול בלילה היה לילה משגע וטטיאנה הייתה במצב רוח טוב במיוחד. טטיאנה עסוקה רוב הזמן בניהול העסקים של המשפחה והיא אישה עובדת ובדרך כלל מאוד עסוקה, אבל אתמול היא באה לבושה במלוא הדרה ונהנתה מכל רגע. אפילו קבענו לצאת יחד גם הלילה. זה פשוט לא ייאמן. בלילה אתה יושב עם מישהו בשולחן, צוחק אתו, מדבר אתו, ובבוקר למחרת הוא כבר לא קיים. לא ייאמן שלא נראה אותם הלילה".

בבעלות משפחת אושרנקו היו מספר בתי עסק: מועדון "השאנון" באשדוד, "פרמייריר" בראשון לציון ומעדנייה ברחוב אחד העם בראשון לציון. חבר של המשפחה סיפר כי "בני הזוג יחד עם הסב בילו אמש במועדון 'הפרמייר' שבבעלותם ונראו מאושרים ושמחים". בזמן הבילוי נותרה הסבתא עם שני נכדיה בבית. שכן של המשפחה אמר כי הוא שמע בסביבות השעה 5:00 בבוקר צעקות שעלו מהדירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בטרגדיה פשוט נוראית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הדקירה, הדירה הועלתה באש

ששת בני משפחת אושרנקו נדקרו למוות בדירה שהועלתה לאחר מכן באש, ברחוב נורדאו בראשון לציון. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, ומפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן הגיע לזירת האירוע. מפקד מחוז מרכז במשטרה ניסים מור, אמר כי "זירת האירוע מזכירה אירוע פח"ע".

להב משה כהן מתחנת הכיבוי ראשון לציון סיפר כי "המראה היה מזעזע כשהגענו לדירה כשעשן שחור היתמר מכל החלונות. פרצנו פנימה דרך החלון והדלת ואז גילינו בסלון את אב המשפחה, שכוב בשלולית דם וסימני דקירה רבים על גופו. התחלנו לפעול לכיבוי האש שנראה שהתחילה בסלון והמשכנו אל החדרים, שם מצאנו את יתר בני המשפחה כשהם דקורים בכל חלקי גופם וללא רוח חיים". עוד הוסיף כהן כי שני מוקדי ההצתה היו במטבח ובספה בסלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המראה היה מזעזע כשהגענו לדירה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully