וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח בראשל"צ: 6 בני משפחה נדקרו ונשרפו

איילה חננאל ונעמה טלמור

17.10.2009 / 15:46

דימיטרי וטטיאנה אושרנקו וילדיהם רושל בת השלוש ונתנאל בן השלושה חודשים, הם קורבנות הרצח המחריד שאירע בראשון לציון. כמו כן נרצחו הסב והסבתא. מכר של בני הזוג: "הם היו משפחה מאושרת"

דימיטרי וטטיאנה אושרנקו, ילדתם רושל אושרנקו בת ה- 3 והתינוק נתנאל בן שלושה חודשים, הם קורבנות הרצח המחריד שאירע הבוקר (שבת) בראשון לציון. כמו כן נרצחו הסב אדוארד והסבתא לודימילה, בני 56.

דימיטרי וטטיאנה יצאו אתמול לבלות באחד המועדונים שבבעלותם עם חברים, ביניהם סגן ראש עיריית ראשל"צ ואדים קירבצ'וב, שהיה חבר של דימיטרי, ובת זוגו. החברים סיפרו לוואלה! חדשות כי "מדובר בטרגדיה פשוט נוראית. אתמול בלילה היה לילה משגע וטטיאנה הייתה במצב רוח טוב במיוחד. טטיאנה עסוקה רוב הזמן בניהול העסקים של המשפחה והיא אישה עובדת ובדרך כלל מאוד עסוקה, אבל אתמול היא באה לבושה במלוא הדרה ונהנתה מכל רגע. אפילו קבענו לצאת יחד גם הלילה. זה פשוט לא יאומן. בלילה אתה יושב עם מישהו בשולחן, צוחק אתו, מדבר אתו, ובבוקר למחרת הוא כבר לא קיים. לא ייאמן שלא נראה אותם הלילה".

ששת בני משפחת אושרנקו נדקרו למוות בדירה שהועלתה לאחר מכן באש, ברחוב נורדאו בראשון לציון. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, ומפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן הגיע לזירת האירוע. מפקד מחוז מרכז במשטרה ניסים מור, אמר כי "זירת האירוע מזכירה אירוע פח"ע".

להב משה כהן מתחנת הכיבוי ראשון לציון סיפר כי "המראה היה מזעזע כשהגענו לדירה כשעשן שחור היתמר מכל החלונות. פרצנו פנימה דרך החלון והדלת ואז גילינו בסלון את אב המשפחה, שכוב בשלולית דם וסימני דקירה רבים על גופו. התחלנו לפעול לכיבוי האש שנראה שהתחילה בסלון והמשכנו אל החדרים, שם מצאנו את יתר בני המשפחה כשהם דקורים בכל חלקי גופם וללא רוח חיים". עוד הוסיף כהן כי שני מוקדי ההצתה היו במטבח ובספה בסלון.

ביום שלישי הקרוב אמורה הייתה הבת לציין את יום הולדתה השלישי של הנכדה רושל, ואמש התכנסה המשפחה כדי לחגוג יחדיו את יום הולדתה. בלון אדום המשיך להתנוסס בסלון בית המשפחה בעת שהחוקרים ערכו סריקות במקום.

מהמשטרה נמסר כי לא ידוע על רקע של אלימות במשפחה, שהיתה לדבריהם "נורמטיבית". כמו כן, המשפחה, שעלתה לארץ מחבר העמים והתגוררה ב-15 השנים האחרונות בדירה לא היתה מוכרת לגורמי הרווחה בעיר. שכנים סיפרו לוואלה! חדשות כי מדובר במשפחה שקטה ונעימה ושלא נהגו לשמוע ריבים וצעקות מביתם.

עדכון ראשון: 8:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully