וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשנות: "מזכיר רצח של המאפיה הרוסית"

17.10.2009 / 16:38

מיסתורין רב אופף את הרצח המחריד של בני משפחת אושרנקו שאירע הבוקר בראשון לציון. קרימינולוג: "לארגוני הפשע הרוסיים אין קווים אדומים"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה וקריינות: ענת ברק)

המשטרה ממקדת את מאמצי חקירת רצח משפחת אושרנקו בראשל"צ בשני אפיקים. כיוון אחד שנבדק הוא החשד כי אחד מבני המשפחה ביצע את הרצח. אפשרות שניה שנבדקת היא שמדובר בחיסול על רקע סכסוך או חובות כספיים. החשד שמדובר בחיסול של המאפיה התעורר בשל הברוטליות של הרצח, שכן שיסוף גרונות של חלק מבני המשפחה הינו שיטת רצח המוכרת בקרב מאפיות וארגוני פשע מחבר העמים.

פרופסור מנחם אמיר, ראש החוג לקרימינולוגיה במכללה למנהל וחתן פרס ישראל לקרימינולוגיה, מסכים שישנה אפשרות של ממש שמדובר ברצח של המאפיה. "אלה שיטות ידועות של הגרוזינים, הקווקזים והבוכרים. אפילו היה מקרה בעבר שלקחו גולגולת של נרצח מהזירה והעבירו אותה. המקרה הזה אינו מקרה חריג בעולם שלהם. לפעמים הולכים לחסל את האיש הספציפי ולפעמים הולכים לכל המשפחה שלו. כל דבר שם זה מסר שניסו להעביר למישהו. אין שם קווים אדומים".

בתוך כך בסלון הדירה, ליד גופתו של הסב אדוארד, נמצאה סכין מגואלת בדם. לא ברור בשלב זה אם מדובר בסכין ששימשה לרצח או שמא מדובר בסכין שנטל הסב על מנת לנסות ולהגן על עצמו מהתוקף. במידה ובדיקות יוכיחו כי הסכין ששימשה לרצח לא נמצאה בדירה, יגבר הסיכוי כי מדובר במעשה של רוצח מבחוץ, שנטל את הסכין עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully