חברת הנפט הסעודית הגדולה ארמקו, חידשה היום (שישי) את טעינת הנפט במסוף ראס טנורה, בית הזיקוק שבבעלותה. זאת לאחר הפסקה שנמשכה קרוב לארבעה חודשים, כך עולה מנתוני מעקב אחר תנועת אוניות באזור. לפי דיווחים ברויטרס, שתי מכליות ענק להובלת נפט, נצפו כשהן טוענות נפט גולמי במתקן הזיקוק שבמפרץ הפרסי, בעוד מכלית שלישית המתינה בסמוך.
