וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שישי 26.06.2026 / י״א תמוז התשפ"ו

05:30

לאחר ארבעה חודשים: ארמקו הסעודית חידשה את טעינת הנפט במסוף ראס טנורה

חברת הנפט הסעודית הגדולה ארמקו, חידשה היום (שישי) את טעינת הנפט במסוף ראס טנורה, בית הזיקוק שבבעלותה. זאת לאחר הפסקה שנמשכה קרוב לארבעה חודשים, כך עולה מנתוני מעקב אחר תנועת אוניות באזור. לפי דיווחים ברויטרס, שתי מכליות ענק להובלת נפט, נצפו כשהן טוענות נפט גולמי במתקן הזיקוק שבמפרץ הפרסי, בעוד מכלית שלישית המתינה בסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully