שר הנפט של הודו, הרדיפ פורי, אמר לפני זמן קצר (חמישי) כי בחן הזדמנויות לשיתוף פעולה עם טהרן בתחום האנרגיה במהלך פגישתו עם שר הנפט האיראני, מוחסן פקנג'אד, בניו דלהי. בנוסף, ממשלת הודו הצהירה כי החזירה את אספקת ה-LPG הארוז שאינה מקומית לרמות שלפני המשבר האיראני, והוסיפה כי בוטלו ההגבלות הסקטוריאליות על אספקה כזו.
