נחשף היום (שלישי) מינוי נוסף שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מעכב שלא כדין. במכתב טרם נקיטת הליכים של עו"ד עמיר ברטל ועו"ד דב גלעד כהן, שנשלח לשר לביטחון לאומי ולמפכ"ל המשטרה, נדרש להשלים ללא דיחוי את מינויו של סנ"צ איציק אלפסי לתפקיד דובר אגף חקירות ומודיעין, בהתאם לבחירתו כדין על ידי סגל הפיקוד הארצי בשנת 2025. משחלפו למעלה משישה חודשים מבלי שהשר חתם על המינוי או קיבל החלטה מנומקת בעניינו, יש להשלים את המינוי כנדרש בדין.
"היעדר דובר קבוע לאגף החקירות ולמודיעין בתקופה רגישה, לקראת ובמהלך הבחירות, עלול לפגוע באופן ממשי בתפקוד דוברות המשטרה, בשקיפות עבודתה מול כלי התקשורת וביכולת להעביר מידע לציבור באופן סדיר ומקצועי", נטען.
