וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שלישי 25.06.2024 / י״ט סיוון התשפ"ד

19:31

גלנט בוושינגטון: "זה הזמן לממש את מחויבות ארה"ב למנוע גרעין מאיראן"

שר הביטחון יואב גלנט, נפגש הערב (שלישי) עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין בפנטגון בוושינגטון. פתח הפגישה אמר: "אנו עומדים בפני צומת קבלת החלטות שישפיעו על המזרח התיכון כולו - אני כאן כדי לדון איתך בדרכים להגעה למטרות המשותפות לשתי המדינות - ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה ושמירת הקשר האיתן בין ישראל וארה"ב".

"ברצועת עזה: עלינו לפעול להשבת החטופים ולפירוק שלטון החמאס, בצפון: אנו צריכים לוודא כי תושבי הצפון יחזרו לבתיהם לאחר שינוי המצב הביטחוני בגבול. אנו פועלים בשיתוף כדי לנסות להגיע להסדר, אך עלינו לדון בכל אפשרות אליה נידרש.

"מעל כל אלו, עומדת השותפות הביטחונית בינינו והקרנת העוצמה המשותפות במזרח התיכון. זה הזמן לממש את המחויבות של כל ממשלי ארה"ב בשנים האחרונות: מניעת גרעין מאיראן - בנושא זה הזמן הולך ואוזל.

"עלינו לפתור במהירות את המחלוקות הבודדות כמו שחברים עושים, ולחזק את העמידה המשותפת - מול מתקפות הטילים ומול המתקפות המדיניות.

"תודה לך על האירוח החם ועל השותפות האיתנה, במיוחד מאז ה-7 באוקטובר. אזרחי ישראל לא ישכחו לעולם את עמידתכם לצידינו מהיום הראשון במלחמה ועד היום. אויבינו וידידנו צופים כעת בחדר הזה - ומבינים מה היא עוצמתה של השותפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully