חברת פייסבוק הודיעה הלילה (רביעי) כי היא מתכננת להסיר אפשרויות למקד מודעות ברשת החברתית לפי נושאים הנחשבים לרגישים, כמו תכנים שנוגעים לגזע, דת, נטייה מינית, נטייה פוליטית ובריאות - לא ניתן יהיה למקד מודעות לפי "חגים יהודיים", למשל.
חברת פייסבוק הודיעה הלילה (רביעי) כי היא מתכננת להסיר אפשרויות למקד מודעות ברשת החברתית לפי נושאים הנחשבים לרגישים, כמו תכנים שנוגעים לגזע, דת, נטייה מינית, נטייה פוליטית ובריאות - לא ניתן יהיה למקד מודעות לפי "חגים יהודיים", למשל.