המוסד לביטוח לאומי הציג היום (שלישי) את עיקרי תוכנית העבודה ואת המטרות המרכזיות לשנת 2021. בין המטרות - להביא לצמצום של 20% בזמן הטיפול בתביעות ובצורך להגיע פיזית למוסד, והגברת השקיפות לציבור באמצעות מערכות המידע של המוסד. לדברי יו"ר המוסד, מאיר שפיגלר, השיפור במתן השירות יתאפשר בעיקר על ידי השיפור של המערכות הדיגיטליות - דבר שיביא גם לחסכון בכספי הציבור. שפיגלר אמר כי "אנחנו עובדים על כך שבטווח של כשנתיים מהיום נסיים את הטיפול הפרטני בכל התיקים הפתוחים".