ראש מערך ההסברה הלאומי היוצא, יועז הנדל, אמר היום (שני) כי "נדרש סכום של מיליארדים להשקעה בשיווק ומיתוג ישראל". לדברי הנדל, בהתבטאות ראשונה מאז עזב את תפקידו בכנס של המרכז האוניברסיטאי אריאל, אמר הנדל כי מטרת ההסברה הישראלית צריכה להיות שינוי השיח לשיח של זכויות. "אנחנו במשך שנים משתמשים בשיח של התנצלויות, מתנצלים על הכיבוש, מרגישים לא נוח כשאנחנו אומרים כיבוש. בבסיס שלה מדינת ישראל צריכה לעבור לשיח של זכויות. אני לא מכיר מדינה שבשלב כזה או אחר לא כבשה. אנחנו כבשנו ב-48 וגם בשנות ה-80 וגם ברצועת עזה בעורפת יצוקה. זאת זכותנו לכבוש". עוד אמר הנדל כי "שיח הזכויות שלנו צריך לחלחל לא לפלסטינים. קהל היעד המרכזי צריך להיות העולם הרחב והקהילה הבינלאומית. צריך להסביר להם על הרצון שלנו והכוונות שלנו ולהסביר את מורכבות התמונה".
מבזקי חדשות - יום שני 02.04.2012 / י ניסן התשע"ב
17:52
יועז הנדל: "יש להשקיע מיליארדים במיתוג של ישראל"
טל שלו