וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות הנשיאותי בין טראמפ להאריס - דקה אחר דקה

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 13:56

המועמדים המרכזיים לנשיאות נפגשים בעימות טלוויזיוני ראשון, שעשוי להשפיע על תוצאות הבחירות. וואלה עם כל הציטוטים, בעדכונים שוטפים

בווידאו:עימות נשיאותי- דונלד טראמפ, קמלה האריס פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024/רויטרס
  • 05:35/הסתיים העימות

    בווידאו:הפגנה מחוץ לעימות הנשיאותי- דונלד טראמפ, קמלה האריס פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024/רויטרס
  • 05:17/האריס: אם הוא ייבחר - טראמפ ייכנע

    האריס: "הסיבה שטראמפ אמר שהמלחמה באוקראינה תסתיים תוך 24 שעות אם הוא ייבחר - היא בגלל שהוא פשוט ייכנע. בזכות הנשק שסיפקנו לאוקראינה היא עדיין מדינה חופשית. אם טראמפ היה הנשיא, פוטין היה יושב בקייב עכשיו".

    בנושא אפגניסטן, הסכימה האריס עם החלטתו של ביידן לסגת מהמדינה. "כתוצאה מכך משלמי המיסים האמריקנים לא משלמים 300 מליון דולר ביום על המלחמה הזו", אמרה. "טראמפ הזמין את הטאליבן לקמפ דיוויד. המקום אליו אנחנו מזמינים מנהיגים מכובדים בעולם".

  • 05:12

  • 05:09/טראמפ: רוצה שהמלחמה באוקראינה תיפסק כדי להציל חיים של מליוני אנשים

    טראמפ: "אני רוצה שהמלחמה באוקראינה תיפסק כדי להציל חיים של מליוני אנשים. יש לי יחסים טובים עם פוטין וזלנסקי. הם מכבדים אותי. זו מלחמה שמתחננת שיסיימו אותה. אני אסיים את המלחמה אחרי שאנצח ולפני שאכנס לבית הלבן. אני אתקשר אליהם ואפגיש ביניהם".

    "המלחמה באוקראינה עלולה להביא למלחמת עולם שלישית", המשיך טראמפ. "ואיפה הנשיא שלנו? זרקו אותו מהקמפיין כמו כלב. אנחנו לא יודעים אם הוא בחיים. אם אני הייתי נשיא פוטין היה יושב במוסקבה בלי שהיו נהרגים לו 300 אלף איש. המלחמה פרצה בגללם. היא גרועה מביידן. היא סגנית הנשיא הגרועה ביותר בתולדות המדינה. היא מנהלת מו"מ גרוע".

    בנושא אפגניסטן, אמר טראמפ כי הנסיגה היא רגע מביך מאוד בהיסטוריה של ארה"ב. "הטאליבן הרג אל החיילים שלנו", אמר. "אני התערבתי ואמרתי לעבדול מנהיג הטאליבן שיפסיק ושלחתי לו תמונה של הבית שלו. ואז 18 חודשים אף אחד לא נהרג. הרגע המביך ביותר בהיסטוריה של ארה"ב היתה הנסיגה מאפגניסטן. בגלל זה רוסיה תקפה את אוקראינה".

  • 05:04/טראמפ: "היא שונאת ישראל - אם היא תהיה נשיאה ישראל לא תהיה קיימת תוך שנתיים"

    טראמפ: "אם אני הייתי הנשיא זה בכלל לא היה קורה. היא שונאת את ישראל. היא לא באמה לנאום של נתניהו בקונגרס. היא העדיפה ללכת למסיבה. אם היא תהיה נשיאה ישראל לא תהיה קיימת תוך שנתיים".

    "האריס שונאת גם את הערבים, ישראל תיעלם", אמר טראמפ. "איראן היתה מרוששת בגלל הסנקציות שהטלתי עליהם. היום הם עשירים ומשתמשים בכסף שלהם. תראה מה קורה עם החותים. פוטין אמר שהוא מקווה שהיא תיבחר ונראה לי שהוא התכוון לזה. מנהיגי העולם חושבים שהם חדלי אישים".

  • 04:59/האריס: "לישראל יש זכות להגן על עצמה - אבל חייבים פתרון של שתי מדינות עם הגדרה עצמית לפלסטינים"

    האריס: חמאס יצא למתקפה ב- 7 באוקטובר וטבח 1200 ישראלים. נשים נאנסו. אני אמרתי אז ואומרת עכשיו - לישראל יש זכות להגן על עצמה אבל גם חשוב איך היא עושה את זה. המלחמה חייבת להסתיים. צריך הפסקת אש ושחרור של החטופים. נעבוד על זה מסביב לשעון. חייבם מסלול לפתרון שתי מדינות עם ביטחון לעם הישראלי. אני תמיד אתן לישראל את היכולת להגן על עצמה במיוחד מול איראן. אבל חייבים פתרון של שתי מדינות עם ביטחון והגדרה עצמית לפלסטינים".

    "כל הקריירה שלי תמכתי בישראל, הוא יודע את זה", אמרה. "הוא מנסה להסיח את הדעת מהמציאות. טראמפ חלש בביטחון לאומי. זה ידוע. הוא אוהב דיקטטורים. הוא אמר שפוטין יוכל לעשות מה שהוא רוצה. הוא החליף מכתבי אהבה עם קים ג'ונג און. כל הדיקטטורים מקווים שהוא ייבחר כי הם יודעים שהם יוכלו לעבוד עליו".

  • 04:55/טראמפ: רוסיה מפחדת ממני"

    האריס טענה כי בעולם לא מכבדים את טראמפ. "מנהיגים צוחקים על דונלד טראמפ", אמרה. "מפקדי הצבא אומרים עליו שהוא בושה וחרפה". טראמפ תקף חזרה: "ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן אמר שהעולם מתפוצץ בגלל שטראמפ לא הנשיא. הוא אמר שהעולם פחד ממני. שרוסיה פחדה ממני".

  • 04:52/טראמפ מסרב להודות שהפסיד בבחירות הקודמות: "הדמוקרטיים מביאים מהגרים לא חוקיים להצביע"

    טראמפ נשאל אם הוא מודה שהפסיד בבחירות הקודמות ומשיב: "הבחירות שלנו רעות. מהגרים לא חוקיים נכנסים והדמוקרטים מנסים להביא אותם להצביע". האריס: "טראמפ פוטר על ידי 81 מליון אנשים וקשה לו מאוד לעכל את זה".

  • 04:47/אירוע 6 בינואר: טראמפ מכחיש כי היתה לו אחריות ומאשים את ננסי פלוסי

    טראמפ מכחיש כי היתה לו אחריות על אירועי ה-6 בינואר 2021 וההתקפה של תומכיו על הקןנגרס ומאשים את יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי במה שקרה. האריס מגיבה: "אני הייתי בקפיטול ב-6 בינואר. ביום הזה נשיא ארה"ב התסיס אספסוף אלים לתקוף את הקונגרס ולחלל אותו. הנשיא לשעבר הודח על ידי בית הנבחרים בדיוק על זה".

    "לכל מי שזוכר מה קרה ב-6 בינואר אני אומרת - אין סיבה לחזור לזה", המשיכה האריס. "צריך לעמוד לצד הדמוקרטיה ושלטון החוק. טראמפ אמר בקמפיין שיהיה מרחץ דמים אם תוצאות הבחירות לא יהיו לרוחו. בואו לא נחזור אחורה". טראמפ מנסה להתגונן על ידי הסטת הנושא להגירה.

  • 04:37/האריס: שר ההגנה אמר שארה"ב לא תשרוד עוד כהונה שלו: טראמפ: פיטרתי את האנשים האלה

    האריס צוחקת ואומרת שדברים כמו שטראמפ אומר הם הסיבה שרפובליקנים רבים תומכים בה. "אם אתם רוצים לדעת מי זה דונלד טראמפ פשוט תשאלו את האנשים שעבדו איתו. שר ההגנה שלו אמר שארה"ב לא תשרוד עוד כהונה שלו כנשיא ארה"ב".

    טראמפ: אני פיטרתי את רוב האנשים האלה כי הם עשו עבודה גרועה. הם לא פיטרו אף אחד מאלה שאחראים למחדל של הנסיגה מאפגניסטן. אני פיטרתי את שר ההגנה כי הוא לא עשה עבודה טובה ואז הוא הלך וכתב ספר עלי. הם אפשרו למליוני פושעים להכנס למדינה שלנו. הפשע בונצואלה ירד כי הם שלחו את הפושעים שלהם אלינו. הם אפשרו לזה לקרות".

    טראמפ טוען כי הפשע בארה"ב בעליה חדה. המנחה אומר לו כי ה-fbi קבע שהפשע בירידה. האריס מגיבה: זה חצוף. דנלד טראמפ הוא אדם שהורשע בפלילים ויש נגדו כתבי אישום בעבירות ביטחון לאומי ובעבירות כלכליות. כל אחד מכתבי האישום שלי היו מהלך שלהם נגד יריב פוליטי. אני מנצח בכל התיקים.

    האריס: "בית המשפט העליון קבע כי טראמפ יהנה מחסינות מלאה אם ייכנס לבית הלבן שוב. זה אדם שאמר שהוא יבטל את החוקה ויפעיל את משרד המשפטים נגד יריביו הפוליטיים. אם הוא יחזור לבית הלבן לא יהיה מי שיעצור אותו - העם האמריקני צריך לעצור אותו"

  • 04:32/הגירה: טראמפ: "היא תהפוך לוונצואלה על סטרואידים"; האריס: "הוא הפיל הצעת חוק בנושא"

    האריס מאשימה את טראמפ כי משיקולים פוליטיים הוא הפיל את הצעת החוק הדו מפלגתית לנושא הפיקוח על הגבול ומניעת הגירה לא חוקית. "הוא התקשר לחברי קונגרס רפובליקנים ואמר להם להרוג את הצעת החוק".

    טראמפ: "הם אפשרו למליוני אנשים להכנס למדינה שלנו. מהגרים לא חוקיים אוכלים כלבים וחתולים של אזרחים אמריקנים בספרינגפילד. אם היא תהיה נשיאה המדינה שלנו תהפוך לוונצואלה על סטרואידים. המנחה של העימות אומר לטראמפ כי אין ראיה שדבר כזה אכן קרה בספרינגפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully