וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי גן חיות: צפו באריה פוגש בגוריו לראשונה

אריה מגן החיות של אורגון, שלא ראה את שלושת צאצאיו מאז שנולדו, פגש בהם לראשונה בגיל חצי שנה. ממתוח, הפך המפגש למרגש, כשמהצד צופה במתרחש האם הגאה

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

נדמה לכם שכבר ראיתם הכול? מפגשים מרגשים בין ילדים מאומצים להוריהם, מפגש ראשון בין תינוקות לאמותיהם בחדר הלידה או סתם מפגש מרגש בין משפחות ברחבת הטיסות הנכנסות בשדה התעופה: ישנם מפגשים שלא תמיד מתאפשרת לנו הצצה אליהם. ואכן, איש לא היה יכול להישאר אדיש למראה האריה שפגש בשבוע שעבר בגן החיות באורגון, ארה"ב, את שלושת גוריו בפעם הראשונה.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
תיעוד: הדרך הכי מטורפת לטייל ברחבי ישראל
צפו: מפגין צובע את פניו של פוליטיקאי הודי בדיו
נעקצה 1,000 פעמים בידי דבורים: "הן חסרות רחמים"

המפגש המרגש בין זוואדי מונגו לבין שלישיית הגורים שלו, בני חצי שנה, תועד במצלמות גן החיות. בתחילה, הוא היה מעט מתוח: האב הטרי נראה די מוטרד מהגורים שהתרוצצו סביבו, והרבה לחשוף את שיניו כלפי השובבים הקטנים, שמיד זיהו בו דמות אב. המשך המפגש כבר היה משמח הרבה יותר. על פי הדיווחים מגן החיות, האריה הבין את תפקידו ביחס לגורים וכבר באותן דקות הוא החל להתקרב אליהם. תוך כמה ימים הוא כבר טיפל בהם.

עוד: האריה נפגש לראשונה עם שלושת גוריו. מערכת וואלה!
נבהל מרוב התרגשות. האריה בשבוע שעבר/מערכת וואלה!

לארבעה הצטרפה האם נקה, שצפתה במפגש עם אחת מחברותיה הלביאות, וניכר שכעת כולם מסתדרים היטב יחד. לורה ויינר, מטפלת בגן החיות של אורגון, אמרה: "היינו בטוחים שהוא יהיה אב טוב, ואנו שמחים שצדקנו כי גם הגורים ניגשו אליו ברגע שראו אותו. בתחילה הוא היה מופתע אבל עם הזמן גילה יותר סבלנות. כמה ימים לאחר מכן הוא כבר טיפל בהם", אמרה. "תוך דקות מרגע המפגש כבר היו לו צופים וצופות בכלוב, ונראה שהוא נבהל כי הוא קפץ לתוך סלע", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully