וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפגין צובע את פניו של פוליטיקאי הודי בדיו

10.3.2014 / 0:07

מנהיג מפלגת "האדם הפשוט" יוגנגדרה יאדב הופתע כשאלמוני זינק לעברו בעצרת תמיכה בניו דלהי ומרח את פניו בדיו שחור. "זה המחיר ששילם על הליכתו בדרך האמת", אמר חבר מפלגתו

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

יוגנגדרה יאדב, פוליטיקאי הודי, לא ציפה שדווקא בהפגנת תמיכה הוא יותקף על ידי אדם מהקהל. בזמן שיאדב, מנהיג מפלגת "האדם הפשוט" האזורית, נאם על הבמה ביום שבת האחרון בניו דלהי, עלה גבר לא מזוהה ומרח על פניו דיו שחור. פעילי המפלגה הכעוסים תפסו את התוקף עד שהגיעו השוטרים למקום וחילצו אותו מידיהם.

פוליטיקאים מכל גווני הקשת הפוליטית בהודו גינו את התקיפה. "אני רוצה לומר שהתנהגות כזו אינה ראויה", אמר מנהיג הקונגרס רג'יב שוקלה. "זה לא נכון להשליך דיו על אף אחד. אנשים החלו להשליך נעליים ודיו, אך זה פסול לגמרי", הוסיף. "מפלגת 'בהרטיה ג'נטה' לא מאמינה בפוליטיקה כזו. אנו מגנים את התקרית הזו. פעולה כזו לא צריכה לחזור על עצמה", מסר דובר מפלגת האופוזיציה, ראם שארמה.

"זה המחיר שהוא היה צריך לשלם. כשאתה הולך בדרך האמת, אתה נאלץ להתמודד עם בעיות רבות", אמר חבר מפלגתו של יאדב, ארבינד קג'ריוואל.

מפלגת "האדם הפשוט" מתכוונת להתמודד על 350 מתוך 543 מושבים בבחירות לקונגרס המקומי. עלייתה המטאורית של המפלגה גרמה למפלגות השונות לאמץ חלק מהשיח נגד השחיתות ונגד האליטות, שמציעה המפלגה.

(עדכון ראשון: 22:21)

עוד ידיעות שאסור לפספס:
צפו: בית מתפוצץ בשריפת ענק ועוד מתמונות השבוע
תובע קזינו: השתכרתי - והפסדתי חצי מיליון דולר
נעקצה 1,000 פעמים בידי דבורים: "הן חסרות רחמים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully