וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסק זמן מהרקטות: תלמידים משדרות מתארחים בחיפה

קובי מנדל

19.11.2012 / 21:02

כחלק מביקור בן יומיים, הגיעו התלמידים מאזור הדרום למוזיאון המדע בחיפה, וביקרו גם בגן החיות העירוני. ראש העיר יהב: "אני מרגיש מחויב לקבל את הילדים האלה"

עם כניסתו של מבצע "עמוד ענן" ליומו השישי, עשרות תלמידים מבית ספר יסודי ומבית ספר תיכון בשדרות הגיעו הבוקר (שני) לחיפה כאורחי העיר. התלמידים החלו את סיורם במוזיאון המדע, "המדעטק", שבבניין הטכניון ההיסטורי, ולאחר מכן ביקרו גם בגן החיות של חיפה. את הלילה שבין שני ימי הסיור יבלו התלמידים בחוות הצופים, בקיבוץ רמת יוחנן.

"אנחנו מרגישים יותר בנוח, יותר קל לא לשמוע אזעקות וכל הזמן לחשוב שאיזה בית נפגע, שמישהו שאתה מכיר נפגע", אמר אחד התלמידים, ירדן, לוואלה! חדשות. "עדיף להיות במציאות יותר רגועה, לא לחשוש שבכל רגע עלול ליפול לך טיל גראד על הראש ועוד מישהו ייפגע". לדבריו, "ההזמנה של עיריית חיפה מחממת את הלב". חברו ליאור, שכבר סיים את לימודיו ובא כמלווה, הוסיף: "זה כמו להיות בחו"ל. אתה עובר ממציאות מסובכת למציאות של חיים יפים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עדיף להיות במציאות יותר רגועה". תלמידי שדרות במדעטק בחיפה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירה, תלמידה משדרות, ציינה כי "בשבילי להיות בחיפה זה יותר רגוע. אצלנו אי אפשר לישון בלילות בגלל הבומים". מנהל המוזיאון, ד"ר רונן מיר, מסר לוואלה! חדשות: "אנחנו נערכים כאן עם לב פתוח, והמשפחות מביעות שביעות רצון רבה". לדבריו, "למרות שבתי הספר בדרום סגורים, אנו מאפשרים לתלמידים שבאים אלינו מהדרום ללמוד מדע וטכנולוגיה, ולהקל עליהם. כמה שיותר יבואו, יותר טוב". ראש עיריית חיפה יונה יהב קיבל את פני הבאים, ואמר כי "כראש עיריית חיפה אני מרגיש מחויב לקבל את הילדים האלה, מהערים שקיבלו את הילדים שלנו כשאנו היינו ב-2006 באותו מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully