וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בפריז: פרץ לבית ספר, חטף ארבעה ואיים להתאבד

ביה"ס על-שם שארל פרו מדרום לפריז היה סגור לרגל חופשת הקיץ. אדם חמוש התבצר בו עם כמה ילדים ומבוגרים שבאו לקייטנה, ובתום מו"מ הסכים לשחרר אותם. זהותו אינה ידועה

אדם חמוש פרץ הבוקר (שלישי) לבית ספר מדרום לפריז, והתבצר בו עם שלושה מבוגרים ולפחות ילד אחד, במשך מספר שעות. אחרי משא ומתן שניהל עם השוטרים, הוא הסכים לשחרר את בני הערובה, אך המשיך להחזיק במבוגר אחד בלבד, אביו של אחד הילדים. הוא הסכים לשחררו רק כעבור שעות ארוכות, והמשיך להתבצר לבדו בתוך אחד המבנים, כשהוא מאיים להתאבד. לבסוף, בשעות אחר הצהריים, הסגיר את עצמו - והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

בשעה שבע בבוקר (שעון מקומי), פרץ האיש לבית ספר על שם שארל פרו בפרבר ויטרי סור סיין, בין פריז לשדה התעופה אורלי. מדובר במתחם הכולל בתוכו כמה בתי ספר יסודיים ופעוטון. בית הספר סגור לרגל חופשת הקיץ, אך במקום נערכת קייטנה ומרכז הפעלה לקיץ מסוג כלשהו, וייתכן שמסיבה זו שהו בו האנשים שנחטפו.

בחודש שעבר: פעיל איסלמי לקח בני ערובה בבנק בטולוז

שוטרים מחוץ לבית ספר בוויטרי סור סיין, מדרום לפריז. צרפת, 10 ביולי 2012. רויטרס
שוטרים מהיחידה המיוחדת RAID ללוחמה בטרור, ליד בית הספר/רויטרס

שוטרים מיחידת RAID לניהול משברי טרור באו למקום, והקיפו את בית הספר. הם ניהלו משא ומתן ממושך עם האיש, אך הוא סירב לדבר איתם. כעבור כמה שעות, שחרר את החטוף האחרון. מדובר באותה יחידה משטרתית שהתפרסמה במצור ובפשיטה על ביתו של מוחמד מראח, המחבל מטולוז.

מניעיו של החוטף אינם ברורים. כמה עדי ראייה תיאור אותו כגבר בשנות השלושים לחייו. מקור משטרתי אמר כי נבדק חשד שמדובר בחייל משוחרר.

עדכון ראשון: 10:49

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרבר ויטרי סור סיין מדרום לפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully