וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט תקף את התובעים במשפטו: "הם הוזים"

גלעד גרוסמן

13.6.2011 / 11:29

ראש הממשלה לשעבר ממשיך להעיד בסעיפי האישום נגדו בפרשת ראשונטורס. אולמרט טען כי לא ידע על קיום חשבון שבו נאספו עודפי המימון שקיבל מארגונים שונים

גדעון צנטנר

"הסיפור הזה של 'אולמרט עובר ושב' או 'אולמרט פרטי' או 'בנק ההשקעות הפרטי שלי בראשונטורס' זו הזיה של התביעה" - כך העיד היום (שני) ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במשפטו. אולמרט הכחיש שידע על קיומו של חשבון בחברת הנסיעות ראשונטורס, שלטענת התביעה בו נאספו עודפי המימון שקיבל מארגונים שונים ושימש אותו למימון טיסות של בני משפחתו.

"אני לא ידעתי בכלל שיש חשבון כזה", אמר אולמרט. "לא היה לי מושג מהעניין הזה. לא ידעתי שהצטברו כספים כאלה, כמו שלא ידעתי שהיו מחסורים בחשבון. לא ידעתי על יצירת עודפים. לא דיברתי עם עובדי ראשונטורס. לא נתתי להם הנחיה כזו או אחרת. זה דבר שאין לו שחר".

אולמרט נשאל על ידי עורכת דינו, נוית נגב, האם ידע שראשונטורס לא זכו במכרז שיאפשר לו להזמין דרכם כרטיסי טיסה לנסיעות בתפקיד. "אני באותו זמן לא ידעתי שום דבר, לא עסקתי בזה", השיב. "מאוד יכול להיות שידעתי שנוסעים בראשונטורס, אבל לא ידעתי שיש בעיה. אני גם לא זוכר במכתבים של החשב התייחסות לנושא המכרז אלא לנושא התקציב".

כשנשאל ביחס לכתב האישום נגדו, בו נכתב כי "הנאשמים ידעו שמשרד 'ראשונטורס' לא זכה במכרז", אמר כי זו גסות רוח, והוסיף כי לדעתו מדובר ב"המצאה רטרואקטיבית, ניסיון לבנות תשתית שתאפשר להוכיח את טענת התביעה שהיתה שיטה" של צבירת עודפי כספים לשימוש פרטי. "בשביל לנסות להוכיח שהיתה שיטה צריך להראות שהיה תכנון מוקדם. אני בוודאי שלא ידעתי שהיה מכרז ושראשונטורס לא זכה במכרז ושהמשרד רשאי או לא רשאי", העיד. "לא ידעתי. נקודה".

עוד כותרות ממשפט אולמרט:

אולמרט: "לא עקבתי אחר נקודות הטיסה שצברתי"

אולמרט במשפטו: "לא הסתובבתי עם מחשבון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully