וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גולשת "רכבה" על מפולת שלגים בארה"ב - ושרדה

מיש הייטנר, גולשת מקצוענית, השתתפה בתחרות גלישה על אחד ההרים המושלגים במדינת קולורדו, וניצלה בזכות כרית אוויר מיוחדת - וכישורי גלישה מעולים: "כמו לרכב על מזרן"

צילום מסך

תחרות גלישה שגרתית במדינת קולורדו שבארצות הברית כמעט ועלתה למיש הייטנר, גולשת סנובורד מקצוענית אמריקאית, בחייה. הייטנר, שהשתתפה לפני כשבוע וחצי בתחרות גלישה על אחד ההרים המושלגים בקולורדו, חוללה במהלך הגלישה מפולת שלגים אדירה - בדרגה 3 מתוך 5.

למרבה מזלה, הייטנר הייתה מצוידת היטב. על גבה היא נשאה תיק ובו כרית אוויר מיוחדת, המיועדת בדיוק למקרים מעין אלה. היא משכה ברתמה, וכרית האוויר נפתחה בעוצמה והניפה אותה מעלה – מה שאפשר לה לשמור על שיווי משקל. כשהיא נעזרת בכרית וביכולות הגלישה המופלאות שלה, הצליחה הייטנר להישאר על הגלשן למרות גושי השלג המתמוטטים תחת רגליה. היא השעינה את גופה לאחור, ייצבה את רגליה בזווית הנכונה, וכך שמרה על ראשה שלא יספוג חבטות מהסלעים במדרון - עד לעצירה המוחלטת של המפולת.

"זה היה כמו לרכב על מזרן במורד המדרגות", סיפרה הייטנר אחרי שחולצה מן ההר בלי אף שריטה. הסרטון המתעד את ההרפתקאה עוצרת הנשימה כבר הפך ללהיט גדול ברשת, וצבר עד כה מאות אלפי צפיות.

לקריאה נוספת על החורף הסוער ברחבי העולם
גל הקור באירופה: הגופות נערמות - והגז הולך ואוזל
גל הקור באירופה: "הילד המשתין" חדל להטיל מימיו
החורף מכה במזרח אירופה: עשרות קפאו למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully