וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש של מרצ: "עמיר ואחיו יודעים שהצליחו"

פנחס וולף

4.5.2012 / 11:36

לקראת שחרורו של אחיו של רוצח ראש הממשלה, חגי עמיר, הועלה סרטון בו מואשם, בעיקר, מחנה הימין בהסתה. בימין זועמים: "זו הכפשה וביזוי של ציבור שלם לטובת הצלחה בבחירות"

סרטון שהועלה ליוטיוב מטעם מפלגת מרצ מצליח לעורר את כעסם של גורמים בימין. הסרטון, שהועלה לקראת שחרורו היום (שישי) של חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, נפתח באמירה לפיה "יגאל עמיר לא לבד. תמך בו מחנה פוליטי שלם, תמכו בו רבנים מראשי ההתנחלויות שהסיתו נגד השמאל".

"יש פה מהלך של הכפשה וביזוי של ציבור שלם לטובת גיוס מנדטים לבחירות הקרבות. מנדטים שלא קיימים בכלל", אמר לוואלה! חדשות יו"ר תנועת "רעננים" של צעירי הציונות הדתית, יוני שטבון. "כשאני רואה את הסרטון אני גאה להיות שייך לדרך שמחנכת הציונות הדתית, אותה הדרך המבקשת להוביל מסירות למדינה, לעם ולארץ. ארגוני השמאל כבר מזמן איבדו את כוחם ועוצר ידם, והם מנסים לעורר פרובוקציות מיותרות ומאוסות".

צפו בסרטון המעורר סערה

בהמשך הסרטון נראים ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשה קצב על המרפסת בעת הפגנה בכיכר ציון, מפגינים סוחבים ארון קבורה שחור עליו כתוב "ציונות", טקס "הפולסא דנורא" המפורסם, מפגינים אחרים קוראים "רבין בוגד", "זה לא ראש ממשלה, זה ראש כנופיה שהשתלטה על השלטון", ותמונות של אישים בולטים בציונות הדתית כמו רבה של קריית ארבע, דב ליאור, ופרופסור הלל וייס.

"לא נשכח מי הסית ומי רצח"

"בימים אלה משתחרר חגי עמיר מהכלא", אומר הקריין בסרטון על רקע תמונות "נוער הנרות". "הוא יודע שהוא ואחיו הצליחו. הם רצחו לא רק את רבין, אלא גם את דרכו. מסלול הכדור שפגע בגבו של רבין ממשיך במה שעושה היום ממשלת הימין הרעה". תוך כדי אמירת הקריין לפיה "מי שתומך היום במתנחלים, מי שממשיך לבנות בהתנחלויות, מי שיושב בממשלות שמנציחות את הכיבוש, מגשים את מורשתם של האחים עמיר. לכן, הם ממשיכים לחייך", נראים ראש הממשלה נתניהו, השרים ליברמן, סער, ישי וברק, ויו"ר האופוזיציה שאול מופז. הדבר מעורר את המחשבה שבמרצ זורקים את האחריות על הבכירים לא רק מימין, אלא גם מהמרכז-שמאל (ברק ומופז).

ממרצ נמסר בתגובה: "הסרטון מדבר בעד עצמו. שיעשו חשבון נפש". בעת שחרור חגי עמיר מהכלא צעירי מרצ הפגינו מחוץ לכלא איילון והניפו שלטים עליהם נכתב: "תג מחיר 4.11.95 ", וקראו לעבר חגי עמיר ובני משפחתו "לא נשכח ולא נסלח מי הסית ומי רצח", "בושה" ו"ביזיון". דרור מורג מזכ"ל מרצ אמר לאחר האירוע כי, "זהו יום שחור לישראל. חגי עמיר אולי שילם את חובו המשפטי, אך החוב הציבורי לעולם לא ישולם. מאחורי האחים עמיר עומד ציבור שלם של מנהיגים ותומכים שממשיכים להסית כנגד השמאל והדמוקרטיה הישראלית. מרצ לא תשכח ולא תסלח את הרצח ותמשיך לפעול להגשמת חזון השלום של רבין ז"ל".

שחרורו של חגי עמיר - כותרות אחרונות:
חגי עמיר שוחרר מכלא איילון וסימן "וי" למשפחתו
חגי עמיר משתחרר מהכלא: "חגיגת ניצחון ומכה לשמאל"
נכדתו של רבין: "הלב שורף"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully