וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבס: "מתפלל לשלומו של קדאפי ומחזק ידיו של אסד"

2.10.2011 / 7:00

בהופעה בטלוויזיה הביע הלילה נשיא ונצואלה את תמיכתו במשטר אסד: "הם מתנגדים לתוקפנות האימפריאלית" וביטא את דאגתו לשליט לוב המודח: "ביקשתי מאלוהים להגן על חייו של אחינו"

נשיא ונצואלה הוגו צ'אבס אמר הלילה (ראשון) כי הוא מתפלל לשלומו של שליט לוב המודח, מועמר קדאפי, וכי הוא שולח מסר של סולידריות לנשיא סוריה, בשאר אסד, במלחמתו נגד התוקפנות האמריקאית.

צ'אבס, שירש את מקומו של שליט קובה, פידל קסטרו, כ"מטרד העיקרי של ארצות הברית באמריקה הלטינית", אמר כי הוא רואה את הקשר שבין המהפכות בעולם הערבי לחוסר היציבות בעולם המערבי.

"הלובים מתנגדים לפלישה ולתוקפנות", אמר צ'אבס בטקס ששודר בטלוויזיה בו הוצגו מוצרי חשמל מוזלים עבור אזרחי ונצואלה. "ביקשתי מאלוהים להגן על חייו של אחינו – מועמר קדאפי. הם מנהלים אחריו מצוד במטרה להרוג אותו". הוא הוסיף כי אף אחד לא יודע היכן קדאפי והעריך כי "הוא הלך למדבר, להוביל משם את ההתנגדות. מה עוד הוא יכול לעשות?"

"דיברתי אתמול עם נשיא סוריה, אחינו בשאר אסד", אמר, "מכאן, אנו שולחים מסר של הזדהות לאזרחי סוריה, ולנשיא בשאר אסד. הם מתנגדים לתוקפנות האימפריאלית, להתקפות של האימפריה 'היאנקית' ובנות בריתה האירופיות".

עוד באותו נושא
צ'אבס מספיד את הסרטן - ויוצא לעוד כימותרפיה
לוב: עירו של קדאפי נופלת; קבר אחים בטריפולי
סוריה: עשרות אלפים מפגינים, צלפים הוצבו על הגגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully