וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החשודה אמרה לבני הקטין: 'תביא איתך חבר ובוא'"

30.5.2014 / 0:30

אמו של אחד מעשרות הנערים שקיימו לכאורה יחסי מין עם תושבת הדרום סיפרה: "הוא לא הבין במה מדובר, והיא ידעה מה היא עושה. זה סיוט שאי אפשר לתאר". מעצר החשודה הוארך

בית משפט השלום באשקלון האריך אתמול (חמישי) בחמישה ימים את מעצרה של תושבת הדרום החשודה שקיימה יחסי מין עם נערים רבים. היא חשודה בביצוע עבירות מין בעשרות קטינים בנסיבות אינוס. האישה פרצה בבכי במהלך הדיון בבית המשפט. היום, בעקבות פרסום הפרשה בכלי התקשורת, ביקש גם נער מאילת ממורתו לעשות בדיקות רפואיות מחשש שקיים עם אותה אישה יחסי מין.

אמו של אחד הנערים סיפרה אתמול לוואלה! חדשות על השתלשלות העניינים של הימים האחרונים. "לפני יומיים הופצה בקריית גת שמועה על אישה בשנות ה-40 שקיימה יחסי מין עם ילדים. היא הזמינה אותם לביתה ברוב המקרים, כולל כל מיני עבירות מאוד חמורות שקשה לפרט אותן כאן. חלק מהילדים לא כל כך מבינים את המעשים שלהם ואת השידול שהיא גרמה להם, מדובר לדעתי במעשה של פדופילים". לדברי האם, "זו אישה שיודעת מה היא עושה, והיא פשוט ניצלה את הילדים, שהם לא מודעים כל כך לנושא המין. במסגרות החינוך שלהם לא שוחחו איתם על זה, לא עשו שיעורים בנושא מיני, הימנעות, זהירות ממחלות וכד'".

עוד בנושאי משפט ופלילים:
"ראיות נגד אולמרט ועורך דינו בחשד לשיבוש הליכי משפט"
מהרפז ועד לנמל אשדוד: גבי אשכנזי - מסתבך סדרתי
בגלל 5 שקלים: "מצאתי את אמא בשלולית דם עם הפטיש בראשה"

הארכת מעצר לחשודה בבעילת קטינים בדרום. מאי 2014. שי מכלוף, צילום מסך
"פשוט ניצלה את הילדים". החשודה בבית המשפט, היום/צילום מסך, שי מכלוף

האם סיפרה כי בתחילה, היא לא הבינה שבנה מעורב גם הוא בפרשה. "התלקחה שמועה כמו אש בעיר. מתוך דאגה תחקרתי את הבן שלי. בהתחלה הוא כמובן הכחיש, ומיד נשבר וסיפר שהוא היה אחד הקורבנות".

לדבריה, "שני חברים שלו ביקשו ממנו את הטלפון שלו כדי לבצע שיחה, והוא כמובן הסכים. הם חייגו כנראה לחשודה, ולמחרת היא התקשרה לאותו מספר ושאלה אותו אם היא יכולה לדבר עם הילדים שהתקשרו אליה. הוא אמר לה שהוא לא יודע על מה היא מדברת, הוא שאל 'מי את?', היא אמרה 'זה לא משנה מי אני – תביא חבר ותבוא'. ילד בגיל כזה, הוא לא כל כך מבין במה מדובר, סקרן מאוד, הלך עם חבר, והיא ביצעה בו עבירות מין". לדברי האם, הפגישה הראשונה של בנה עם החשודה הייתה כשהוא היה בן 13 וחצי, ומאז נפגש עמה עוד פעמיים, לאחר "המון פעמים" שהיא התקשרה אליו.

"ידעו על האישה, ידעו על המקרים"

"גם אני וגם הרבה הורים שאני בקשר איתם המומים", הודתה האם. "אפילו לא טרחנו לדבר עם הילדים בגילאים האלה באופן פתוח, כי חשבנו שהם עדיין לא מבינים בזה. לצערנו, הייתה כאן אישה שלימדה אותם מה צריך לעשות". באשר לחשש שהילדים נדבקו באיידס אמרה: "מהרגע שגילינו, אנחנו בפחדים נוראיים. ביצענו בדיקות ואנחנו מתפללים שאין מחלה ושהילד בריא וגם כל הילדים האחרים. מדובר בכמה מאות ילדים. הלילות כמובן לא לילות. הילד מאוד מודאג וחושש, בוכה בהיסטריה. זה סיוט שאי אפשר לתאר, לחצים בבית, טראומה. אי אפשר לתאר את זה אחרת". תוצאות הבדיקה אמורות להתקבל בתוך שלושה שבועות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הארכת מעצר לחשודה בבעילת קטינים בדרום . מאי 2014. שי מכלוף, צילום מסך
"הייתה פה אטימות". החשודה בבית המשפט באשקלון, היום/צילום מסך, שי מכלוף

היא האשימה את הרשויות, שלדבריה ידעו על המתרחש בעיר: "לצערנו, הייתה פה אטימות – גם ממשרד הרווחה, גם מפקידי סעד שידעו במפורש על הבעיה. ידעו על האישה, ידעו על המקרים. היא מנהלת את בית הבושת הזה כמה שנים טובות כמו שהבנתי. לא קיבלנו מבית הספר או מהמסגרות החינוכיות שום עדכון לגבי זה, למרות שהם ידעו".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

(עדכון ראשון: 18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully