וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר חרוכה נמצאה ביער בצפון

קובי מנדל

2.12.2013 / 20:29

כבאים שנקראו לכבות שריפה ביער ליד שפרעם גילו גופה של גבר כבן 40 מהצפון. ההערכה היא שמדובר ברצח ובניסיון לשרוף את הגופה. האיש אינו מוכר למשטרה, והחקירה נמשכת

גופה חרוכה של גבר כבן 40 התגלתה היום (שני) ביער סמוך לשפרעם שבגליל התחתון. ההערכה הראשונית היא שמדובר ברצח. בשעות הערב הותר לפרסם כי הנספה הוא סמיר אבו סעדה, בן 43 משפרעם. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. חוקרי ימ"ר צפון ממשיכים בחקירת נסיבות האירוע.

בשעות הצהריים התקבלה במוקד מכבי האש קריאה בעקבות שריפה שפרצה ביער הגובל בשכונת אל חרובייה שבשפרעם. הכוחות שהגיעו למקום השתלטו על הדליקה, אולם אחרי שהלהבות שככו גילו הכבאים כי במקום מוטלת גופת אדם.

למקום הוזעקו כוחות משטרה והזירה נסגרה כדי לאפשר לחקור את המקרה ולתעד את הראיות. מפקד תחנת שפרעם, ניצב-משנה רמי ניימרק, אמר לוואלה! חדשות כי לפי הממצאים הראשוניים מדובר ברצח, אך הוסיף שהחוקרים בודקים גם כיוונים נוספים כמו תאונה או התאבדות. יצוין שהאיש אינו מוכר לרשויות או למשטרה.

שלשום הוארך בשבוע מעצרם של ארבעה צעירים בשנות ה-20 לחייהם החשודים במעורבות ברצח צעיר בן 19 בסוף השבוע בנצרת. הצעיר, עבד אל-ראזק איברהים עבד, נורה ונפצע באורח אנוש, ומת זמן קצר אחר כך בבית החולים האיטלקי בעיר. צעיר נוסף בן 19 שהיה עמו נפצע גם הוא מהירי, ופונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני. במשטרה בודקים אם לירי קדמה קטטה בין הצעירים.

לקריאה נוספת:
הרצח הכפול בפתח תקווה: דרור אלפרון שוחרר ממעצר
אישום: ארב לנאוה חן בחצרה עם סכין ורצח אותה
חשד: דקר למוות את אשתו בת ה-60 וניסה להתאבד בירושלים

(עדכון ראשון: 17:10)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • שפרעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully