וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בפתח תקווה: דרור אלפרון שוחרר ממעצר

2.12.2013 / 13:32

בית המשפט האריך את מעצרו של אלי פרטוש החשוד במעורבות ברצח ביוני ואת מעצרו של אשר גיני שחשוד שסיפק לו אליבי שקרי. אלפרון, שיחגוג בחתונתו מחר, מיהר לעזוב את התחנה

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

חוקרי ימ"ר מרכז ממשיכים לחקור את אירוע הרצח הכפול בפתח תקווה בחודש יוני האחרון. הבוקר (שני) הובאו להארכת מעצר אלי פרטוש, שנעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות ברצח אלי עורקבי וערן פרטוש ובפציעתו של אדם שלישי, ואשר גיני שנעצר אמש בחשד שסיפק אליבי שקרי לפרטוש. מעצרם הוארך בארבעה ימים, על אף בקשת המשטרה להשאירם במעצר תשעה ימים נוספים. במקביל, שוחררו החשודים הנוספים דרור אלפרון וראובן פרטוש.

כותרות נוספות על הרצח הכפול בפתח תקווה:
הותר לפרסום: דרור אלפרון חשוד במעורבות ברצח
הכל נשאר במשפחה: גם אחותו של יעקב אלפרון נעצרה
החיסול הכפול - נורו סמוך לבית ספר יסודי

דרור אלפרון משתחרר, דצמבר 2013. יותם רונן
דרור אלפרון בצאתו מתחנת המשטרה, היום/יותם רונן

בתום הדיון אמר סנגורם של השניים עו"ד משה יוחאי כי בסופו של יום, "אנחנו עדים לכך שהמשטרה ממשיכה לבחוש בתיק החקירה הזה. בבוקר שוחררו ראובן פרטוש ודרור אלפרון ובהמשך האריכה המשטרה את מעצרו של אזרח הגון המוסר גרסת אליבי על אלי פרטוש". לדבריו, המעצר נועד לטשטש את שחרור אלפרון: "המשטרה משחררת אותו בתחנת המשטרה, כדי שלא תראיינו ותצלמו אותו". עו"ד יוחאי הדגיש כי התיק הזה "יסתיים ללא כלום. אני מזכיר שחמישה נעצרו בתיק הזה ושוחררו, וגם השניים האלה ישוחררו ללא ספק. אין למשטרה שום ראייה שקושרת אותם לאירוע הרצח הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אמו של אלפרון הרגיעה את כלתה לעתיד

בשעות הצהריים שוחררו ראובן פרטוש ודרור אלפרון. בני משפחה וחברים המתינו לאלפרון בתחנה ואמו אהובה הייתה במקום ועדכנה את כלתה לעתיד בנעשה. האם הרגיעה את ארוסתו של דרור ואמרה כי הוא ישתחרר בקרוב והחתונה תתנהל כסדרה. אלפרון אמור להתחתן מחר בערב ובני המשפחה חששו שלא ישוחרר עד למועד החתונה. לאחר השחרור יצא אלפרון על אופנוע שאסף אותו מהמקום ועשה את דרכו במהירות לבית המשפחה ברעננה.

סנגורו של אלפרון, עו"ד דוד בוחבוט אמר: "לצערי מדובר בעוד מעצר סתמי של משטרת ישראל. אנחנו שמחים שדרור שוחרר היום. לא היה מקום לעצור אותו ואני מאחל לו מזל טוב. לא היה לי ספק שהוא ישוחרר, כך הודעתי לו כבר אתמול. לצערי במשטרת ישראל קודם כל עוצרים ואחר כך חוקרים וכמובן הוא שוחרר ללא תנאים מגבילים כי אין לו קשר לפרשה הזו כלל וכלל".

בימ"ר מרכז ממשיכים לחקור את האירוע וגם החשדות המיוחסים לחשודים ששוחררו לביתם ממשיכים להיבדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully