וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לבית בדרכו למאסר - ונלכד בידי בעל הדירה

קובי דוד

9.12.2012 / 19:20

הגנב התכוון לברוח עם 300 שקלים שמצא בדירתו של עמוס ביטון ביישוב בצפון, אך ביטון לא נואש - ופתח במרדף. משטרת טבריה: מדובר בפורץ מוכר שהיה בדרכו לבית הכלא

מעטים הם האנשים שמעזים להתעמת עם פורץ בדירתם, ונדירים עוד יותר המקרים שבהם דייר משתלט על הגנב במו ידיו. עמוס ביטון, תושב נווה עובד שליד טבריה, התעשת במהרה כשהבחין הבוקר (ראשון) בגנב שנמלט מדירתו עם כסף בידיו. לאחר כ-200 מטרים, הצליח ביטון ללכוד את הגנב ולהזעיק את המשטרה, שזיהתה כי מדובר בפורץ שהורשע בעבר והיה בדרכו לבית הכלא.

"לא האמנתי למראה עיניי", סיפר ביטון הנרגש לוואלה! חדשות. "עוד לפני שהבנתי מה קרה, פתחתי אחריו במרדף והצלחתי לתפוס אותו", הסביר. צוות השוטרים מתחנת טבריה שהגיע למקום הבחין בהמולה סביב הגנב, שגרונו היה לפות בין ידיו של ביטון, וסביב השניים מתקהלים ושכנים ושאר סקרנים. בחיפוש שנערך על גופו של הגנב נמצא 300 שקלים, שהוחזרו לביטון בעל-התושייה. "חשוב לי לציין כי תפקודם המהיר של שוטרי התחנה בטבריה גרם ללכידתו המוצלחת של הגנב", הוסיף ביטון. "האבסורד הוא שהפורץ היה בדרכו לכלא חרמון כדי לרצות מאסר. עכשיו אני מקווה שהוא ילמד את הלקח - לא להתעסק עם תושבי הצפון".

בתחנת משטרת טבריה הוסיפו כי החשוד בפריצה או "גבר בשנות ה-30 לחייו, שמוכר למשטרה מתחום עבירות רכוש והתפרצויות לבתים. הוא היה בדרכו לרצות מאסר בגין התפרצויות שהתרחשו בטירת הכרמל". מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully