וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוגות בפיגוע: "הלב נקרע, סיוט שלא נגמר"

אריאל נוי

19.8.2011 / 15:04

מאות אנשים הגיעו לבית משפחתן של האחיות פלורה גז ושולה קרלינסקי, שנהרגו עם בעליהן בפיגוע בדרום, והתקשו להאמין שהן אינן. "אין דבר שימלא את החור שנפער בחיינו. הן היו קסם"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

בני משפחתם של האחיות פלורה גז ושולה קרלינסקי ובעליהן משה ודב מכפר סבא שנהרגו בפיגוע בדרום, מוכי הלם ותהדמה על האבדן העצום. בתם ההרה של פלורה ומשה, ויקי ג'אן, ספדה להם וכן לדודיה ואמרה היום (שישי) בעצב בביתה שבמושב נווה ימין, כי "איבדתי שתי אמהות ואבא. הם היו כל החיים שלי, הם אהבו את הילדה שלי ולא יזכו להכיר את הילדה שבבטן שלי. אין הורים כאלה, אין אהבה כזאת, אין נתינה כזאת, אין חברויות כאלה, החברים הכי טובים שלי, הם היו הכל ועשו הכל בשבילנו בלי לבקש דבר, כלום".

פלורה, בת 52 ושולה, בת 54, לא רק גדלו יחד, אלא גם עבדו יחד עם פעוטות בגנים העירוניים בעיר. פלורה שימשה כגננת ואילו שולה הייתה סייעת בגן הילדים. שני הזוגות נהרגו לאחר שמחבלים פתחו באש לעבר רכבם בכביש 12, במרחק של כמה מטרים מהגבול עם מצרים. הארבעה תכננו לצאת לחופשה בטאבה. משה גז, בן 53, עבד כקבלן שיפוצים, ודב קרלינסקי, בן 58, היה מנהל מכירות.

ויקי הוסיפה כי הוריה היו אוהבי אדם וטובי לב, לא רק כלפי המשפחה, אלא כלפי כל מי שהכיר אותם. "שוחרי שלום, אנשים טובים, הם עזרו לכולם. את השונאים שלי הם אהבו. אף פעם לא אמרו מילה רעה על אף אחד. לא מגיע להם מוות אכזרי שכזה. מי יביא לי אותם? אמא שלי ואבא שלי. הם פרחים, קטפו לי אותם".

בנם של שולה ודב, יניב קרלינסקי, סיפר על הקשר המיוחד בין אמו לאחותה. "הן היו יותר מחברות, יותר מאחיות. הן היו פשוט קסם אחד גדול. והחור הזה שנפער לנו עכשיו בחיים
לא יהיה שום דבר שיוכל למלא אותו, הן פשוט עשו כל דבר ביחד, הכל יד ביד, הכל באהבה. הם היו פשוט דבר שאין לתאר. אין מילים לתאר את זה, וזה פשוט סיוט שאינו נגמר.
אני רק חוזר והלוואי וזה יקרה שיום אחד הם ידפקו בדלת וייכנסו חזרה. זה פשוט קרע לי את הלב בצורה שאין לתאר".

עוד באותו נושא:
בדרך לחופשה בטאבה: שתי האחיות ובעליהן נהרגו בפיגוע
צה"ל תקף ברצועה, רקטות נורו לעבר קריית מלאכי
הלוחמים הובאו למנוחות: "המומים מעוצמת הכאב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully