וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחופשה בטאבה: שתי האחיות ובעליהן נהרגו בפיגוע

פלורה, שולה ובעליהן משה ודב נהרגו במתקפת הטרור המשולבת באילת. שתי האחיות לא רק גדלו יחד, אלא גם עבדו יחד עם בגני ילדים. הותר לפרסום שם הרוג נוסף: יוסף לוי, בן 57 מחולון

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, דניאל בוק, רן שאולי, דובר צה"ל, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ)

הותר לפרסום: במתקפת הטרור המשולבת שאירעה אתמול (חמישי) בגזרת אילת נהרגו האחיות פלורה גז ושולה קרלינסקי ובעליהן משה ודב מכפר סבא. פלורה, בת 52 ושולה, בת 54, לא רק גדלו יחד, אלא גם עבדו יחד עם פעוטות בגנים העירוניים בעיר. פלורה שימשה כגננת ואילו שולה הייתה סייעת בגן הילדים.

מתקפת הטרור המשולבת בדרום - כותרות אחרונות:

ההרוג השמיני במתקפות בדרום: הלוחם הוותיק בימ"מ
מתקפת הטרור בדרום: כך זה קרה - שלב אחר שלב
נתניהו: "נגבה מחיר כבד מאוד מראשי הטרור"

שני הזוגות נהרגו לאחר שמחבלים פתחו באש לעבר רכבם בכביש 12, במרחק של כמה מטרים מהגבול עם מצרים. הארבעה תכננו לצאת לחופשה בטאבה. בבית משפחת גז בכפר סבא נתלה שלט קטן שעליו נכתב: "אנחנו נמצאים במושב נווה ימין" – שם מתגוררת בתם של פלורה ומשה. משה גז, בן 53, עבד כקבלן שיפוצים, דב קרלינסקי, בן 58 היה מנהל מכירות בחברת ליסינג ואילו האחיות פלורה ושולה עבדו בגן "תומר" בכפר סבא – אחד מהגנים המוכרים והיוקרתיים בכפר סבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני הזוגות נהרגו לאחר שמחבלים פתחו באש לעבר רכבם בכביש 12. שולה קרלינסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהבה נסרי, שעבדה עם פלורה בשנים האחרונות סיפרה כי "זאת אישה מדהימה, אמיתית, אשת חינוך למופת. פלורה ושולה היו אחיות מדהימות. אנשים מכפר סבא היו מבקשים במיוחד להיכנס לגן של פלורה. אני פשוט לא מאמינה שאני מדברת עליה בלשון עבר". איציק יואל, חבר מועצת עיריית כפר סבא וידיד קרוב של דב קרלינסקי סיפר כי "הוא היה חבר אמיתי, איש שתמיד נמצא במרכז העניינים וחבר פעיל במפלגת העבודה".

ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן-חמו, שהכיר את בני משפחת קרלינסקי, סייע לקרוביהם להגיע לארץ מחו"ל. בן-חמו סיפר כי "שולה ודב היו זוג מדהים, תמיד ביחד. דב תמיד היה במרכז העניינים, פעיל מאוד במפלגת העבודה. הוא אחד שכולם מכירים בכפר סבא, אחד שהוא כתובת לבעיות, שתמיד מוצא את הפתרונות שלהן. הוא יחסר מאוד לעיר ולנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלורה ומשה גז/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמחה עזרא, שעבדה עם פלורה בגן הילדים, איבדה את הכרתה כששמעה שחברתה הטובה נהרגה. חזי בעלה סיפר כי "פלורה הייתה אשת חינוך מדרגה ראשונה. כולם העריצו אותה, אפילו אשתי שעבדה איתה 20 שנה. גם אלפי הילדים שהיא חינכה וגידלה נתנו לה כבוד". פלורה ומשה גז הותירו אחריהם שלושה ילדים ואילו שולה ודב קרלינסקי הותירו שני ילדים ושני נכדים.

בתוך כך, הבוקר הותר לפרסום שמו של הרוג נוסף בפיגוע: יוסף לוי, בן 57 מחולון. לוי נפגע בזמן שנסע עם אשתו אסתר בחזרה מחופשה באילת. אסתר נפצעה אף היא בפיגוע והיא שוחררה היום מבית החולים יוספטל באילת לביתה. אחיה, בנימין מנשה, סיפר: "הם נסעו במכונית כשלפתע ראו מולם אדם. הם לא הבחינו שהוא אוחז בנשק. כשהתקרבו אליו הוא כיוון את נשקו והחל לירות עליהם. הכדורים פגעו בגיסי שנהג באוטו, שהתהפך. אחותי כיסתה את הראש עם הידיים מהפחד שיהיה קרב יריות בשטח. הם היו ברכב בערך עד שפינו אותם. לקח זמן כי כוחות הביטחון ניהלו קרב עם המחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully