וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסן נשק בבית ספר: טילי לאו, רימונים ואר-פי-ג'י

קובי מנדל

5.2.2013 / 13:40

מאות שוטרים שהגיעו לבית ספר באבו סנאן שבצפון גילו את אמצעי הלחימה, שלפי החשד נגנבו מצה"ל, בתעלות הביוב. המשטרה: "חלק נמכר לגורמים עוינים בצפון לצורך פתרון סכסוכים"

מצבור גדול של אמצעי לחימה שונים אותר ביום ראשון בתעלות ביוב בבית ספר בכפר אבו סנאן שבצפון. מאות שוטרים הגיעו למקום בעת שבית הספר היה ריק מתלמידים, ובמהלך החיפושים שנערכו בתעלות הביוב נמצאו מטולי אר-פי-ג'י, טילי לאו, רימונים ותחמושת.

מצבור גדול של אמצעי לחימה שונים התגלה ביום ראשון בתעלות ביוב בבית ספר בכפר אבו סנאן, פברואר 2013. חטיבת דובר המשטרה
אמצעי הלחימה שנמצאו בכפר/חטיבת דובר המשטרה

מפקד היחידה המרכזית של המחוז הצפוני, נצ"מ מיכאל שפשק, מסר לוואלה! חדשות כי "לימ"ר צפון הגיעו מידעים על כך שבכפר מוסתרים במקומות שונים אמל"ח שנגנבו מצה"ל בשנים האחרונות. במהלך השבועיים האחרונים נערכו חיפושים שונים בכפר, אחד מהם ביום ראשון. בחיפוש זה נתפסו ארבע טילי לאו, ארבע פצצות אר-פי-ג'י, שש לבנות חבלה, כ-40 רימוני רסס וזרחן, מערכות חומר נפץ הודף ואמצעי לחימה נוספים".

אזור איתור מצבור הנשק באבו סנאן

המקום השני שבו התגלו אמל"ח הוא מטע זיתים בכפר. "על-פי הערכתנו, אמצעי הלחימה שייכים לדמויות עברייניות תושבי הכפר. חלק מאמצעי הלחימה נמכרו לגורמים עוינים בצפון לצורך פתרון סכסוכים", אמר. במהלך חשיפת אמצעי הלחימה בבית הספר נעצר חשוד בתקיפת שוטרים. חוקרי ימ"ר צפון מעריכים כי הם יודעים את זהות האנשים שהסתירו את אמצעי הלחימה.

"יעד העבודה שהגדרנו במחוז צפון הוא הלחימה בתופעת האחזקה והשימוש באמצעי לחימה, והפעילות המבוצעת בתחומי מחוז צפון ומחוצה לו למיגור התופעה מדגישה הלכה למעשה את המאבק המבוצע מדי יום כנגד גורמים עבריינים. אנו נמשיך להשקיע את כל האמצעים והמשאבים בלחימה בתופעה זו", אמר מפקד מחוז הצפון של המשטרה, ניצב רוני עטיה.

מצבור גדול של אמצעי לחימה שונים התגלה ביום ראשון בתעלות ביוב בבית ספר בכפר אבו סנאן, פברואר 2013. חטיבת דובר המשטרה
"נמשיך להשקיע את כל האמצעים והמשאבים בלחימה בתופעה זו"/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully