וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראשי המדינה מנהלים קמפיין לעידוד ירידה מהארץ"

הכותרות על חיזבאללה שמאיים לכבוש ישובים על הגבול ועל מצבנו הכלכלי גורמות לאודי הירש, המשנה לעורך וואלה! לחשוב שיש כאן קמפיין מסודר שעוד יגרום לירידה מהארץ. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הנשים של דאעש: אזרחית בריטית בת 21 זעזעה אתמול את אירופה כשתמונתה אוחזת את ראשו הערוף של חייל סורי התפרסמה ברשת. מספר הנשים בארגון דאעש עולה לאחרונה: אחרי גל גיוס הלוחמות מאירופה, אתמול דיווחו גם אמצעי תקשורת בארצות הברית על צעירות ממוצא סומלי ופקיסטני שהתגייסו ללחימה בשורות ארגון המדינה האיסלאמית. מנערות בנות 17 שאוהבות את קולדפליי ועד לנשים שבויות שנאלצו להתאסלם - מי הן הנשים בארגון הרצחני?

מה יעשו האצטדיונים החדשים לספורט הישראלי? מכבי חיפה תשחק היום לראשונה באצטדיון סמי עופר שמתפרש על פני 145 דונמים וכולל 30 אלף מושבים. בירושלים יושק היום אצטדיון מעט "צנוע" יותר, פיס ארנה, הכולל 11 אלף מושבים ו- 1700 מקומות חניה. האם מיליארדי השקלים שהושקעו באצטדיונים החדשים יצדיקו את ההשקעה? והאם המבנים המפוארים ישפרו את מצבו של הספורט הישראלי?

הרווק המבוקש בעולם בן 30: הארי, הנסיך הג'ינג'י הלוהט חוגג היום 30 ומקבל מתנה "צנועה" מאמו המנוחה - 13 מיליון פאונד. חמוש במראה מצודד, זיק של שובבות וירושה מפוארת בעובר ושב הפך הארי לרווק המבוקש ביותר בעולם. נאוה סילוורה, עורכת וואלה! אופנה ומומחית לבית המלוכה הבריטי, על האח הצעיר ששובר לבבות ביבשת.

התחזית: הערב מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לטפטוף בצפון הארץ בשעות הבוקר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully