וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפחות מין, אימהות ורוצחות: הנשים של דאעש

15.9.2014 / 14:42

חוקרים מבחינים לאחרונה בתופעה חדשה: נשים מוסלמיות ממדינות מערביות שנשבות בקסם של "המדינה האיסלאמית" ומצטרפות לשורות הארגון. החשש הוא שחלקן ישובו לאירופה ולארה"ב ויעשו פיגועים

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הקמפיין לעידוד ירידה של ראשי המדינה: בזמן שבמערכת הביטחון מתריעים שבעימות הבא חיזבאללה עלול לפלוש לישובים בגולן, שאל קעידה יושב על הגבול, ושגם אחרי 50 יום של מערכה עקובת דם בדרום, האיום עדיין כאן. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, שואל האם כל הקמפיין הזה בכלל נועד לגרום לנו לרדת מהארץ?

מה יעשו האצטדיונים החדשים לספורט הישראלי? מכבי חיפה תשחק היום לראשונה באצטדיון סמי עופר שמתפרש על פני 145 דונמים וכולל 30 אלף מושבים. בירושלים יושק היום אצטדיון מעט "צנוע" יותר, פיס ארנה, הכולל 11 אלף מושבים ו- 1700 מקומות חניה. האם מיליארדי השקלים שהושקעו באצטדיונים החדשים יצדיקו את ההשקעה? והאם המבנים המפוארים ישפרו את מצבו של הספורט הישראלי?

הרווק המבוקש בעולם בן 30: הארי, הנסיך הג'ינג'י הלוהט חוגג היום 30 ומקבל מתנה "צנועה" מאמו המנוחה - 13 מיליון פאונד. חמוש במראה מצודד, זיק של שובבות וירושה מפוארת בעובר ושב הפך הארי לרווק המבוקש ביותר בעולם. נאוה סילוורה, עורכת וואלה! אופנה ומומחית לבית המלוכה הבריטי, על האח הצעיר ששובר לבבות ביבשת.

התחזית: הערב מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לטפטוף בצפון הארץ בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully