וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו התלהם: הפרקליטות הטתה את הבחירות; השופטת: הנושא מוצה

עודכן לאחרונה: 17.3.2025 / 15:28

עו"ד חדד פתח את הדיון בנושא עסקת מיזוג בזק-יס. נתניהו אמר שלחץ על פילבר לפעול "לגיוון" בתקשורת, אך טען שמיזוג בזק-יס לא עניין אותו. "פילבר היה מאד איטי. אני חושב שצריכה להיות תחרות בערוצי הטלוויזיה. זה לקח שנים. נדמה לי שעכשיו נוסף לערוץ 14 הצטרף i24"

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א,/צילום: ביני אשכנזי

בצל החלטתו לפטר את ראש שב"כ רונן בר, נפתח היום (שני) יום העדות ה-18 של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. כשנכנס נתניהו לאולם, העיתונאים שאלו אותו על פיטורי ראש שב"כ, ועל הדשדוש במגעים לעסקת חטופים. ראש הממשלה סירב לענות.

לפני זמן קצר הקרין עו"ד חדד מטעם ההגנה קטע שבו גיא פלג אומר באולפן שישי שהייתה פגישה בין פילבר לבין אלוביץ' שכונתה פסגת התאנים והיין. בקטע שהוצג אומר פלג שמעבירים את הסיכום לניר חפץ, שמה שכתוב זה מה שסוכם עם פילבר.

השופטת פרידמן פלדמן: מה נעשה עם הדבר הזה?

חדד: מה זאת אומרת יש לנו טענה של הדלפות זה, חלק מטענה של הגנה מן הצדק

השופטת פרידמן פלדמן: זו הסיבה שאתה מציג את זה?

חדד: כן! זה נורא מקומם, זה נעשה שבועיים לפני מועד הבחירות ב-2015

השופטת פרידמן פלדמן: רק שאלתי לצורך מה הקטע מוצג

נתניהו: זה שקר מוחלט. אין פה שום דבר אמיתי, הם מדברים על ביטול ההפרדה המבנית. הדבר הזה של מיזוג בזק-יס, שלושה שבועות לפני הפגישה זה סוכם.

חדד: הפרקליטות והמשטרה יודעים את הדבר הזה היטב כי פילבר אומר להם שהוא לא עדכן אותך בכך

נתניהו: לא רק שהוא לא עדכן אותי על דיון שלא הגיע לשם מקום ואין לו שום קשר לבזק יס, אתם יכולים להבין שאנחנו לא תדרכנו את גיא פלג

חדד: סליחה אני רק אגיד שגיא פלג אומר בעצמו שהמשטרה והפרקליטות מסבירים את הדברים.

תירוש מהפרקליטות: זה חקירה ראשית פה? אני מזכירה שמדובר בהדלפות, זה חומרים שנמצאים בהרבה מאד מקומות אני מוחה, את החומרים האלה אפשר לשאול את מר גיא פלג מאיפה זה הגיע אליו?

חדד: אתם מוותרים על החיסיון?

תירוש מהפרקליטות: תבקש מגיא פלג.

חדד: אתם מוותרים על החיסיון?

תירוש מהפרקליטות: עו"ד חדד אתה מוותר על החיסיון שלך (עם התקשורת, ב"א)

חדד: כן

השופטת פרידמן פלדמן צועקת עו"ד חדד תתקדם!

נתניהו: אני צוחק תיכף אגיד לכם למה

נתניהו: ברור שהם עשו קמפיין תראו איך זה מהונדס

השופטת פרימן פלדמן: טוב

נתניהו: הם היטו בחירות! זה מה שקרה כאן! כבודכם, אי אפשר לעבור על זה. אני טוען שהיה כאן שקר על שקר

השופטת פרידמן פלדמן: ראינו את הכתבה שמענו, הנושא מוצה.

נתניהו: זה מוצא ברצף של חקירות שוחד מרמה והפרת אמונים

נתניהו ממשיך לתקוף: כל מי שלידי מותקף. ככה זה גם היום. פתאום מוסיפים צחי הנגבי המזכיר הכללי, גוללים פרשות עבר כי צריך לתקוף כשמזהים שיש משהו שמסכן את ההגמוניה שלהם. לא האמנתי שזה ירד לרמה הזאת שמפעילים לחץ, שסוחטים עדים, שמזייפים פרוטוקולים, אני מבקש מהחוקרים שיבדקו והיום זה ברור שלא בדקו, לא האמנתי שאחרי עשר שנים נשב כאן בפארסה שמתפוררת לנגד עינינו.

תירוש: אני מבקשת להזכיר לעו"ד חדד שיזכיר לנאשם שהוא לא אמור להעיד עדויות סברה

חדד: אני מבקש להזכיר ליהודית תירוש מהפרקליטות שמדובר פה בראש ממשלה

נתניהו: מבחינתה אם היא יכולה לסכל את זה (את מתן התשובה, ב"א) היא תעשה הכל זה הרי מטרת המשפט

שופטת פרידמן פלדמן: עו"ד חדד בלי עדויות סברה מה שיודעים מעדויות אישית

תירוש: קוראים לו גם הנאשם אחרי מה אנחנו עושים פה במשפט

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025. תומר אפלבאום/הארץ, אתר רשמי
עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025/אתר רשמי, תומר אפלבאום/הארץ

עו"ד עמית חדד מטעם ההגנה פתח את החקירה הראשית עם הסוגיות הרגולטוריות ומיזוג בזק-יס: בגרסה של פילבר יש טענה שאחרי שנחתם מיזוג בזק-יס הוא התקשר אליך להודיע, ואתה לא הגבת. אני רוצה להראות לך את מה שכתוב בפרוטוקול העדות של פילבר בבית המשפט: "אני אמרתי בחקירה שאחרי המיזוג הוא (נתניהו, ב"א) לא צלצל אליי ואני מיוזמתי העליתי את נושא המיזוג".

חדד שאל את נתניהו: הייתה שיחה כזאת שבה פילבר צלצל אליך לעדכן על מיזוג בזק-יס?

נתניהו: אני לא זוכר שיחה כזאת. אם הוא אמר, אני לא מבין למה. הרי חתמתי כבר.

חדד: אם אתה חתמת, למה שהוא יעדכן אותך?

נתניהו: הוא לא צריך לעדכן אותי

חדד: הייתה שיחה כזאת? אתה זוכר?

נתניהו: לא זוכר

חדד: למה לא הסתפקת ב-40 שניות בשיחה ההנחיה? למה לא אמרת יותר?

נתניהו: זה הנושא שבו עסק נושא השיחה הפיקטיבית הזאת, למה אני צריך לנטר אותו? כי זה באמת מה שעסקתי בו (ערוצים והתאגיד, ב"א). אני לא מסתפק ב-40 שניות, אני לא עושה טלפתיות. קשקוש. לא היה דבר כזה, כשמעניין אותי משהו אני מקיים ישיבות ועושה מעקב, אני רוצה ביצוע. הדבר הזה לא היה קיים בבזק-יס משום שהוא לא עניין אותי, הוא הגיע אליי מבושל

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025. תומר אפלבאום/הארץ, אתר רשמי
עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025/אתר רשמי, תומר אפלבאום/הארץ

חדד: היית שבע רצון מהטיפול של פילבר בערוצים?

נתניהו: אי שביעות רצון מהערוצים. באתי אליו ואמרתי לו "תעשה את זה", הוא היה מאד איטי גם בתאגיד. פה זה היה רק הוא בסופו של דבר. הוא הפיל את ועדת פילבר שנועדה לקדם את הרפורמה שהייתה אמורה לקדם יותר תחרות. אני חושב שצריכה להיות תחרות משמעותית בערוצי הטלוויזיה בארץ וציפיתי שהוא יעשה את זה ושזה לא יקח הרבה שנים. ובפועל זה לקח הרבה שנים עד שנכנס ערוץ מתחרה. נדמה לי שעכשיו נוסף לערוץ 14 הצטרף i24.

חדד: איך אתה מכיר את חיים סבן?

נתניהו: אני מכיר אותו כי הוא איש רב פעלים, ונדמה לי שהוא מכר את בזק. הוא קנה את בזק, ואחר כך הוא מכר את זה לאלוביץ' והוא היה בתחרות קשה. לסבן היה קשרים עם משפחת קלינטון, דבר שעניין אותי. במיוחד להילרי קלינטון, בגלל שהיא הייתה מועמדת פוטנציאלית לנשיאות. עניין אותי לדעת מה קורה במפלגה הדמוקרטית, מה קורה במפלגה הרפובליקנית.

חדד: עד כמה הציגו לך בחקירה את הגרסה של פילבר?

נתניהו: כלום, הדבר הזה לא הוצג, זו שערורייה שזה לא הוצג כי זה מוכיח עד כמה התזה של להיטיב עם אלוביץ' היא הפוכה.

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025. תומר אפלבאום/הארץ, אתר רשמי
עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025/אתר רשמי, תומר אפלבאום/הארץ

עמית חדד: סבן פונה, מה אתה עושה?

בנימין נתניהו: אני נפגש איתו. הייתה פגישה עם פילבר עד כמה שאני זוכר.

עמית חדד: יותר מאוחר, תסתכל פה, אני חושב שגרונר התקשר אליך.

בנימין נתניהו: בכל אופן, הייתה שאלה של אי ביצוע המתווה, כמו שצריך, אני פניתי לאלי גרונר, היה מנכ"ל המשרד שלי, אמרתי לו תבדוק את זה.

עמית חדד: אמרת לגרונר שיבטלו את ההפרדה המבנית, רמזת לו, עשית לו תנועות ידיים?

בנימין נתניהו: מה פתאום. גרונר הוא בוגר בכיר במקנזי, יש לו את היכולת, בגלל זה לקחתי אותו להיות מנכ"ל, יש לו יכולת לטפל בנושאים כלכליים ורציתי לדעת מה קורה שם. יש אמת בטענה שלו, של סבן? זו הייתה השאלה, מה קורה?

עמית חדד: ראינו שכמה חודשים קודם הראל לוקר פנה לברר טענה בהקשר הזה, הייתה טענה של בזק. בניגוד לעניין של פרטנר לא הייתה פנייה או בקשה שלך, תולדה של קשר אישי למנכל יס אמיר ברקן. למה לא הנחיתי את לוקר כפי שהנחת בעניין סבן? למה אתה לא ממנה את לוקר?

בנימין נתניהו: זו התנהגות של משרד התקשורת. הוא פונה אליי וזה בסדר גמור, מה שלוקר הציע מקובל עליי לחלוטין אבל לא הייתי מעורב בזה.

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025. תומר אפלבאום/הארץ, אתר רשמי
עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025/אתר רשמי, תומר אפלבאום/הארץ

חדד: האם אמרת לפילבר אל תספר לאף אדם על ההנחיה שנתתי לך בנושא מיזוג בזק?

נתניהו: לא לא אמרתי לו שום דבר כזה כי לא הייתה הנחיה כזאת. מה שקורה כאן זה דבר אבסורדי. הוא היה איש אמון שלי, עזר בנושא רגולציה. הוא מדבר עם גרונר, איש אמון שלי, הוא לא טורח להגיד לו בקריצה, באמירה, איך יכול להיות שהוא לא אומר לו את זה?

בשלב זה מעטפה הוכנסה לראש הממשלה, והוא ביקש הפסקה בת 10 דקות.

חדד: עד כמה אתה ביקשת מפילבר ללכת למנכ"לית בזק דאז סטלה הנדלר

נתניהו: קודם כל לא ביקשתי ואני לא ידעתי על הפגישה הזאת. כעבור כחצי שעה, חזר נתניהו לאולם.

השופט בר-עם: אדוני ביקש לראות את הגרסה של מר פילבר בחקירה שלו?

נתניהו: מעת לעת ביקשתי. אני לא זוכר את הנוסחים המדויק.

חדד: האם אי פעם ניהלת עם פילבר שיחה שנוגע לכך שאתה בודק שהוא היטיב עם בזק או שהוא מטפל בענייני בזק שאת מוודא איתו שענייני בזק מטופלים?

נתניהו: שקר מוחלט. לא הייתה שיחת הנחיה, לא הייתה שיחקת מעקב על ההנחיה, לא היו דברים כאלה. עולם הפוך, אני לא אומר לפגוע בבזק, אני עושה דברים שבסוף כן פגעו בהם ואותי מאשימים שאני מיטיב עם בזק.

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025. תומר אפלבאום/הארץ, אתר רשמי
עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025/אתר רשמי, תומר אפלבאום/הארץ

חדד שאל את נתניהו לגבי מייל שנכתב על ידי יועמ"ש משרד ראש הממשלה, שבו כתוב כי הוא מבהיר שאין לו קשר כלכלי עם אלוביץ'. חדד אמר: יש כאן הנחה שגויה

נתניהו: טוב אני לא חולק עליך. זה לא שגוי, זה שקרי וזה מכוון. יש את ההודעה, הכתבה השקרית הזאת, ואני יודע שאני הולך להיפגש עם היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, ולכן זו הייתה מטרת השיחה. לא שיחת מעקב על הנחיה שלא ניתנה ולא זבובים. זה שקר, אבל זה אמת. ופילבר, שמראים לו את הדברים, פתאום הוא זוכר. אבל במשטרה כשניסו להנדס לו את התודעה הוא לא זכר.

אבל יש פה עוד דבר אבל אתה יכול להראות לי את המייל של יועמ"ש משרד ראש הממשלה שבה כתוב שראש הממשלה מראה שאין לו קשר כללי עם שאול אלוביץ' והוא קיבל ממנו תרומות כספים? ראש הממשלה ביקש להבהיר כי הוא לא מושפע בהחלטותיו כשר תקשורת מהיכרותו האישית עם מר אלוביץ', ומציע לבחון את החלטותיו וכך עשו. הם בחנו, וכשאתם רואים את הראיות - יש כאן העלמה מחייבת של ראיות מזכות ויש פה ניסיון לתפור תיק, זה מה שיש פה.

בהמשך נתניהו פנה לשופטים: רבותיי, יש לי טיפה ניסיון בפוליטיקה. אלוביץ' הולך ושולח ציר אחרי ציר באמת בלתי נלאה ומחפש איך להגיע אליי כי אליי לא מגיעים. אתה מגיע - אתה נבעט החוצה כפי שקורה כאן. במקרה של אלוביץ' אני אומר לו - תחליף את האנשים (כתבי וואלה, ב"א). אתה ימני, תהיה ימני, שוקן שמאלני. תהיה שוקן של הימין.

בשלב זה הדיון יצא להפסקה של כ-50 דקות.

חדד: פילבר אומר במאי 2022 כאן בבית המשפט: נתניהו היה בחופשה בקיסריה באוגוסט ובסוף הפגישה במקום להתקשר הוא ביקש ממני לעשות תיאום למחר. בהמשך פילבר אמר שנתניהו ביקש ממנו להשיג לו בטלפון את אלוביץ' חדד שואל: עד כמה זה שקורה שאתה מבקש מאדם שנמצא לידך להשיג אדם אחר כשאין מזכירות?

נתניהו: אפילו כשאין מזכירות אני אומר למישהו "תשיג את האיש הזה", כשלא מדובר בשיח ביטחוני אני לא מחכה למזכירות זה קורה כל הזמן.

חדד: כמה היית מודע לעיסוק המשותף של פילבר ואלוביץ'?

נתניהו: לא הייתי מודע

חדד: האם מבחינתך היה סיכוי שתדבר עם אלוביץ על ענייני הטלקום?

נתניהו: פילבר מדבר איתו מאחורי הגב שלי על ענייני רגולציה והוא לא משתף אותי, אם אמור להיות פה משולש שוחדי אני ואלוביץ מצד אחד ויש את הצד שלי שאמור לממש את ההבנה השוחדית שלי (פילבר, ב"א) זה אבסודר זה מראה שכל הדבר הזה קורס לתוך עצמו. הדבר המדהים הוא שאלוביץ פותח עוד ציר זה פשוט לא יאומן, הוא מנסה משם מנסה מפה הוא לא מדבר איתי על רגולציה כי הוא מבין שהוא יבעט או שהוא לאל רוצה.

חדד: פילבר התלונן באוזניך על כך שהוא "שיאן" הקנסות לבזק ולמרות הכל כותבים עליו שהוא נותן הטבות לבזק?

נתניהו: הוא קיטר על הדבר הזה ואז אמרתי לו מה שאמרתי קודם ברוך בואך למועדון אתה חלק מהקמפיין האינסופי הזה הם מחפשים פשוט תירוץ איזה פייק פרשיה, דבר שמשוכלל כולל בימים אלוף, כדי לתקוף, כדי למנוע מאיתנו להכניס תחרות לערוצי הטלוויזיה. מה שכן שקראתי את זה, זה מדהים בהכנה לעדות הראית לי שברגר הוציא חצי מיליון שקל על קנסות ופילבר מוציא 15 מיליון שקל על קנסות עוד מכה שהוא נותן לבזק, אם קיטר בזמן הזה הייתה לו סיבה טובה. בעוד שהוא פוגע בבזק זה מה שקורה, הוא מואשם, ואני מואשם בעצם, שהוא נתן טובות לבזק. זה לא היה ולא נברא.

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025. תומר אפלבאום/הארץ, אתר רשמי
עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025/אתר רשמי, תומר אפלבאום/הארץ

בתחילת הדיון, תירוש מהפרקליטות ביקשה לפתוח בבקשה הנוגעת לחקירתה הנגדית של רפ"ק סבן, שעדותה נשמעת במקביל לזו של ראש הממשלה. תירוש אמרה: לפי החלטת בית המשפט, תגובת ההגנה לעניין חקירתה הנגדית של רפ"ק רינת סבן תוגש עד מחר ב-16:00. אנחנו נבקש להקדים אותה למחר בשעה 10:00, משני טעמים: ראשית נעשה את זה שעה אחרי תגובת ההגנה. שנית - נבקש שבית המשפט יחליט עד אחרי הצהריים. אנחנו רוצים לדעת איך נחקור את רפ"ק סבן".

חדד: אין שום בעיה, בשמחה, אבל אין לפרקליטות זכות תגובה.

השופטת פרידמן פלדמן: לא יהיה זמן לתגובה בעל פה כי החקירה תסתיים היום ב-16:00.

חדד: סליחה, נדמה שכבר עכשיו הפרקליטות עומדת על תגובה שהם יהיו מוכנים תוך שעה להכין, אם כל הכבוד לא יכול להיות שאנחנו נכתוב בהרחבה והפרקליטות תכתוב בצמצום. זה לא עובד ככה.

השופטת פרידמן פלדמן: אדוני יגיש תגובה עד 10 מחר בבוקר ואנחנו נקבל החלטה. זה מוכן כבר.

חדד: זה לא מוכן, זה כמעט מוכן.

השופטת פרידמן פלדמן: זו ההנחה שלי שזה מוכן.

תירוש: חבריי הסנגורים הגישו תגובה שמגובה בפסקי דין אזרחיים, ולכן אנחנו חושבים שיש לנו זכות תגובה.

בהמשך הדיון, עו"ד ז'ק חדד טען שאולי אפשר להעביר את הדיון ביום רביעי מירושלים לתל אביב בשל החשש כי העיר תהיה חסומה, "המצור על ירושלים" נאמר. (מדובר על המחאה נגד פיטורי רונן בר, ב"א).

השופטת פרידמן פלדמן: איך זה לנוחותנו?

חן: בגלל שקל יותר לצאת בשעה מוקדמת מאשר להיתקע בירושלים ביציאה

השופט בר-עם: אנחנו ביום רביעי בירושלים

השופטת פרידמן פלדמן: אם תשמעו שירושלים חסומה תעדכנו אותנו

חדד: אולי אם ישמעו שזה יבטל דיון במשפט אולי יפתח את הכבישים

עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025. ביני אשכנזי
עדות רה"מ בנימין נתניהו במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ת"א, 17 במרץ 2025/ביני אשכנזי

נתניהו הגיש בקשה לבית המשפט לשנות את מועדי עדותו השבוע ולהעיד ביום שלישי במקום ברביעי, בשל הצבעות בכנסת בעניין תקציב המדינה. בנוסף, נתניהו ביקש לבטל את ימי העדות הקבועים לשבוע הבא בשל ביקור רשמי של נשיא ארגנטינה בישראל. בבקשה נכתב כי נתניהו עתיד להשתתף בסדרה של ביקורים וסיורים עם חבייר מיליי בכל ימי הביקור. הפרקליטות התנגדה לבקשתו: "לא מדובר בנסיבות חריגות". בית המשפט נעתר לחלק מבקשתו של נתניהו, והחליף את ימי עדותו השבוע לימים שני ושלישי.

תזכורת: במה נאשם נתניהו?

בתיק 1000 (פרשת המתנות) נתניהו נאשם כי קיבל מאנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר טובות הנאה בשווי של כ-700 אלף שקלים, בעת שכיהן כראש ממשלה. עיקר המתנות היו סיגרים, מארזי שמפניה ותכשיטים.

בנוסף לכך, נטען כי נתניהו פעל לטובת מילצ'ן בשלושה עניינים, שבהם ביקש איש העסקים את התערבותו: הוא פנה לשר החוץ האמריקני ג'ון קרי כדי להאריך את תוקף הוויזה של איש העסקים, הוא פנה לשר האוצר יאיר לפיד כדי להאריך את תוקף הפטור ממס לתושבים חוזרים, והוא פעל לקדם מיזוג של "קשת" ו"רשת" - לכאורה לבקשת מילצ'ן. על פי התביעה, מעשים אלו פגעו בדימוי השירות הציבורי ובאמון הציבור בו. בתיק זה נתניהו נאשם במרמה והפרת אמונים.

תיק 2000 (פרשת נתניהו-מוזס) עוסק בשיחות בין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. באותן שיחות השניים דנו לכאורה בהטבת סיקורו של ראש הממשלה בקבוצת ידיעות, בתמורה להטלת מגבלות על המתחרה העיקרי של העיתון - "ישראל היום". התביעה השתכנעה כי מי שהציע את העסקה הוא מוזס, ולכן הוא נאשם בהצעת שוחד. מנגד, היועמ"ש גם השתכנע כי נתניהו לא התכוון להשלים את עסקת השוחד, אולם המשיך את השיחות עם מוזס כדי לשפר את סיקורו בקבוצת ידיעות, ואף קיים פעולות מסוימות לצורך כך. בתיק זה נתניהו נאשם במרמה והפרת אמונים.

תיק 4000 (פרשת בזק-וואלה) התיק החמור ביותר מבחינת ראש הממשלה, עוסק בהטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני שקלים, שנתניהו העניק לכאורה לאלוביץ'. בתמורה, על פי האישום, פעל אלוביץ' להטות את הסיקור באתר וואלה, שהיה בשליטתו. בתיק זה נתניהו נאשם בשוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully