וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ם שאול מויאל נפל בדרום לבנון, סמ"ר מלאכי יהודה הררי נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בעזה

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 19:22

שמואל, בן 47 מקרני שומרון, היה לוחם בגדוד 8207 מחטיבת אלון והותיר אחריו 10 ילדים, בנט ספד לו: "המורה למדעים של בני הקטן, נאלץ לקטוע את השיעור כשקיבל צו 8". הררי, בן 22 מאבן שמואל, נפצע בקרב בצפון הרצועה לפני כשבוע וחצי - והיום נפטר מפצעיו

תיעוד: תקיפות צה"ל בדרום לבנון/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל נוספים שנפלו בקרבות בלבנון ובעזה. רס"ם במיל' שאול מויאל, בן 47 מקרני שומרון, לוחם בגדוד 8207 של חטיבת "אלון", נפל בקרב בדרום לבנון. כמו כן, בצה"ל הודיעו כי סמ"ר מלאכי יהודה הררי, בן 22 מאבן שמואל, לוחם בגדוד רותם של חטיבת גבעתי, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה לפני כשבוע וחצי בקרב בצפון רצועת עזה.

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, ספד לשאול: "הרב שאול, המורה למדעים של בני הקטן דוד, נפל בקרב בלבנון. תראו את הסרטון הזה שמבטא אהבה עמוקה לתלמידים לצד הומור עצמי. אנחנו צופים בזה, צוחקים ובוכים, צוחקים ובוכים. לפני חודש בערך דוד חזר הביתה נסער: באמצע שיעור מדעים, הרב שאול מויאל המקסים קיבל צו-8 להתייצבות מיידית.

"אז הוא נאלץ לקטוע את השיעור באמצע. בדיעבד, זה היה השיעור האחרון שהעביר הרב שאול בחייו. לפני מספר שעות תלמידיו, שכל כך אהבו אותו, התבשרו שהוא נפל. שאול מויאל ז"ל, מראשוני המתיישבים באלוני שילה שליד קרני שומרון, נשוי לסמדר ואב לעשרה. רק בשישי האחרון ביקרתי חברים עם משפחתי ביישוב הקטנטן והמיוחד הזה. היה נראה די ריק מגברים, כי רובם במילואים. שאול התנדב למילואים והוא נפל בהגנה על תושבי הצפון. יהי זכרו של שאול מויאל ברוך ונצור לעולמי עד".

מלאכי יהודה הררי ,  שאול מויאל. דובר צה"ל, עיבוד תמונה
מלאכי יהודה הררי , שאול מויאל/עיבוד תמונה, דובר צה"ל

"עוֹד זֶה מְדַבֵּר וְזֶה בָּא" כתב ראש המועצה האזורית שפיר, "מקבלים הבוקר עוד בשורות קשות.
לדאבוננו, החייל היקר, מלאכי יהודה, בנם של טל וליאורה הררי מאבן שמואל, לא שרד את הפציעה הקשה בלחימה בעזה, והבוקר הלך לעולמו. משך כל הימים האחרונים מאז הפציעה הוא עבר סדרת ניתוחים, בניסיון לייצב את מצבו ולהוציאו מכלל סכנת חיים, אך למרבה הצער כל זה לא הועיל".

עוד הוסיף "תודה לאלפים שהצטרפו לתפילות וקרעו שערי שמיים לרפואתו. אנו מקבלים בכאב והכנעה את רוע הגזירה. בשם כל תושבי מועצה אזורית שפיר, אני שולח תנחומים למשפחת הררי היקרה, להורים האהובים ולכל בני המשפחה. אין מילים שיוכלו לתאר את גודל הכאב והצער שאנו חשים הבוקר, כאשר אנו מביאים למנוחת עולמים עוד בן המועצה שלחם בגבורה ונפל במלחמת הקיום המרה הזו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. יהי זכרו ברוך".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

עמותת סיירת נח"ל ספדו לשאול מויאל ז"ל בפייסבוק: "בצער רב וכאב גדול, התבשרנו היום על נפילתו של שאול מויאל גיבור ישראל, אב לעשרה ילדים, מתגורר בקרני שומרון שהתנדב לשירות המילואים", עוד כתבו כי "שאול היה מורה מוערך למדעים שלימד במשך שנים רבות באהבה ובהתמדה, מורה אהוב שלימד וחינך את תלמידיו למצוינות בכל תחום. שאול היה איש חינוך שחי את תלמידיו ואת הצלחתם בכל מאודו, מורה מיוחד וצנוע שחינך להתמדה שאינה יודעת פשרות. נזכור את שאול כמורה לחיים. איש רב פעלים ובעל נפש גדולה", אומר הרב יוני ברלין מנהל בית הספר אמית כפר בתיה ברעננה".

עיריית רעננה משתפת בפוסט על שאול מויאל ז"ל: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של שאול מויאל ז''ל, מורה בבית הספר אמית כפר בתיה בעיר שנפל בקרבות בדרום לבנון. שאול ז"ל, היה נשוי ואב לעשרה ילדים, התגורר בקרני שומרון, והתנדב לשירות המילואים כדי להגן על ארצו. שאול היה מורה מיוחד וצנוע, איש רב פעלים ובעל נפש גדולה".

יעקב מאדי כותב על גיסו שאול מויאל ז"ל: "לא מאמין שאני מפרסם את מה שצה"ל פירסם עכשיו.. שאול גיסי האהוב והיקר נפל על הגנת המולדת ונלחם כדי להחזיר את תושבי הצפון לביתם. שאול נתגעגע אליך, זכרך לא ימוש מלבנו לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully