וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמר המערכת ב"טלגרף": התקיפה של ישראל באיראן משרתת את המערב

העיתון הבריטי פרסם מאמר מערכת שבו הוא שיבח את ההתקפה נגד המשטר בטהראן וקרא להתייצב לצד ישראל. "ישראל הזכירה לבעלות בריתה ואויביה כאחד עד כמה מרשימות יכולותיה הצבאיות"

בווידאו: מטוסי קרב של חיל האוויר לפני התקיפה באיראן 26.10.24/דוצ

העיתון הבריטי "הטלגרף" פרסם מאמר מערכת שבו הוא כותב כי "בתקופה קודרת בזירה העולמית הונחתה מכה משמעותית נגד המשטר הזדוני ביותר במזרח התיכון. בליל שישי, צה"ל ביצע מתקפה אווירית מדודה, מדויקת אך הרסנית נגד איראן".

"יותר ממאה מטוסים ישראליים תקפו מפעלים לטילים בליסטיים ומערכות הגנה אווירית ברחבי הרפובליקה האיסלאמית, כולל בטהראן. המבצע נראה כהצלחה מוחלטת. הייתה זו תגובה מידתית למתקפת הטילים האיראנית על ישראל, נפגעים אזרחיים נשמרו במינימום, ואפילו ממשל ביידן אינו יכול להאשים את ישראל ב'הסלמה'. לא הותקפו מתקנים גרעיניים או מתקני נפט, ובכך נמנעה מהמולות כל תירוץ לזרוע כאוס באזור.

"עם זאת, ישראל הזכירה לבעלות בריתה ואויביה כאחד עד כמה מרשימות יכולותיה הצבאיות. צה"ל השיג עליונות אווירית מעל איראן ויכול להשמיד את התשתית הצבאית שלה כמעט ללא התנגדות. אחרי שכבר חיסל את ההנהגה של חמאס וחיזבאללה, ישראל הוכיחה שהיא יכולה לעשות את אותו הדבר לאדוניהם בטהרן בזמן שתבחר. האייתולה חמינאי, המנהיג העליון, ומשמרות המהפכה האיראניים המהוללים הושפלו בחצר האחורית שלהם עצמם".

תקיפות בטהראן, איראן, 26 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תקיפות בטהראן, איראן, 26 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אם איראן תגיב, לויד אוסטין, שר ההגנה האמריקאי, הבטיח לסייע בהגנה על ישראל, ללא ספק בתמיכה בריטית. זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות עבור בעלת הברית הדמוקרטית היחידה שלנו באזור. בעוד אירופה ואמריקה ניסו לכפות על ישראל הפסקות אש, צה"ל פעל באופן שיטתי כדי לחסל את האיום הטרוריסטי על גבולו, תוך בלימת הכוח וההשפעה של איראן".

"העובדה היא, טוען העיתון הבריטי, שהתקיפות המדויקות של צה"ל נגד איראן ושלוחיה משרתות את האינטרסים שלנו באותה מידה כמו את אלה של ישראל. זה לא מנע מממשלות המערב להשמיע ביקורת חריפה על ממשלת נתניהו. בריטניה מסרבת לאשר חלק מייצוא הנשק לישראל מטעמים הומניטריים מפוקפקים. מחוות חסרות תועלת כאלה לא רק מעליבות את הישראלים אלא גם מרגיזות רבים במדינה זו המזדהים עם המדינה היהודית הנצורה".

"מתוך התחשבות ברגישות האמריקאית בערב הבחירות לנשיאות,בנימין נתניהו הפגין איפוק בהזדמנות זו. ראש הממשלה הישראלי המושמץ הוכיח עד כה את צדקתו בניהול מלחמה מורכבת להפליא בכמה חזיתות. לפיכך אנו עשויים לצפות לראות את צה"ל בפעולה שוב מעל איראן בקרוב. מי שייכנס לבית הלבן חייב להיות איתן בתמיכתו בישראל. כך גם הממשלה שלנו, ללא קשר למה שחברי פרלמנט 'אנטי-ציוניים' מהלייבור עשויים לומר. הסכסוך שיזמה איראן לפני שנה רחוק מאוד מסיומו".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully