וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בני אדם נפצעו מפגיעת כטב"ם במפעל ביטחוני סמוך לעכו

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 12:27

זוהתה פגיעה במפעל ביטחוני לייצור רכיבים תעופתיים. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי במקום לגבר בן 61 שנפצע בינוני בפלג גופו העליון, וגבר בן 31 שנפצע קל מרסיס בידו. חבלנים מטפלים בכטב"ם נוסף שהתרסק במהלך הלילה סמוך לכביש 4 ליד קיבוץ גשר הזיו צפונית לנהריה

יירוט כטב"ם ביחיעם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני בני אדם נפצעו היום (ראשון) בינוני וקל מפגיעת כטב"ם במפעל ביטחוני לייצור רכיבים תעופתיים סמוך לעכו. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי במקום לגבר בן 61 שנפצע בינוני בפלג גופו העליון, וגבר בן 31 שנפצע קל מרסיס בידו.

דובר צה"ל מסר כי "זוהה כלי טיס בלתי מאויש שחצה משטח לבנון שנפל באזור התעשייה בר-לב, והאירוע מתוחקר".

ההערכות הן שהכטב"ם נעלם ברגעים מסוימים ולא הייתה התרעה באזור התעשייה. חבלנים מטפלים בכטב"ם נוסף שהתרסק ככל הנראה במהלך הלילה סמוך לכביש 4, ליד קיבוץ גשר הזיו צפונית לנהריה. הכביש נסגר לתנועה עד סיום הטיפול והנסיבות נבדקות.

נפילה באיזור תעשייה בר לב, 27 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילה באיזור תעשייה בר לב, 27 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילה באיזור תעשייה בר לב, 27 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נפילה באיזור תעשייה בר לב, 27 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי הכטב"ם שחדר מלבנון פגע בבית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. לא דווח על נפגעים. כוחות רבים הוזעקו לזירה ופתחו בסריקות. לשכת נתניהו אישרה כי הכלי שוגר לעבר ביתו בקיסריה ומסרה כי ראש הממשלה ורעייתו לא שהו במקום בעת האירוע.

חיזבאללה לקח אחריות והדגיש כי הארגון פעל לבדו. זאת, לאחר שבישראל היו מי שהטילו את האשמה על איראן. גם בטהראן הכחישו כי היה להם קשר לתקיפה ואמרו כי היא בוצעה בידי חיזבאללה. מסתמן כי הכטב"ם פגע בחלון חדר השינה בבית. מכיוון שמדובר בחלונות ממוגנים, הפגיעה הייתה חיצונית בלבד ולא חדרה לתוך הבית. בתמונות שהותרו לפרסום ניתן לראות את הזגוגיות המנופצות וכמה עצים כרותים בחצר. לפי חלק מהדיווחים, מאז הפגיעה ביום שבת הוגברה האבטחה סביב חברים בדרג המדיני וסמלי שלטון שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully