וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לפי מקורות ישראלים, צה"ל תקף מרכיב קריטי בתוכנית הטילים הבליסטיים של איראן

עודכן לאחרונה: 26.10.2024 / 22:04

חיל האוויר תקף 12 "מערבלים פלנטריים" שמשמשים לייצור דלק מוצק לטילים בליסטיים ארוכי טווח והשמדתם פוגעת בצורה קשה ביכולת של טהרן לחדש את המלאי. מדובר בציוד מתוחכם שאיראן לא יכולה לייצר בעצמה ונדרשת לרכוש בסין - וייצור מחודש שלו עשוי להימשך לפחות שנה

תקיפות בטהרן, איראן, 26 באוקטובר 2024/סעיף 27א

במסגרת פעולת התגמול של ישראל נגד איראן, כך לפי שלושה מקורות ישראלים, הותקפו 12 "מערבלים פלנטריים" שמהווים מרכיב קריטי בתכנית הטילים הבליסטיים של איראן - כך דיווח כתב וואלה, ברק רביד, בכלי התקשורת "אקסיוס".

למה זה חשוב:

  • "המערבלים הפלנטריים" משמשים לייצור דלק מוצק לטילים בליסטיים ארוכי טווח והשמדתם פוגעת בצורה קשה ביותר ביכולת של איראן לחדש את מלאי הטילים שלה.
  • מקורות ישראלים אמרו כי מדובר בציוד מתוחכם ביותר שאותו איראן אינה יכולה לייצר בכוחות עצמה ונדרשת לרכוש אותו בסין. ייצור מחודש של הציוד הזה עשוי להימשך לפחות שנה.
תקיפות בטהראן, איראן, 26 באוקטובר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תקיפות בטהראן, איראן, 26 באוקטובר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במוקד החדשות:

  • מקורות ישראלים ציינו כי בפעולה הותקפו ארבע סוללות הגנה אווירית מדגם S300 שהיו במיקומים אסטרטגיים שהגנו על טהראן ועל מתקני גרעין ואנרגיה באיראן.
  • כמו כן הותקפו מפעל לייצור כטב"מים ובוצעה תקיפה "סמלית" על מתקן בעיר פרצ'ין בו בוצעה בעבר פעילות למחקר ופיתוח של נשק גרעיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully