וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מטלטל בארה"ב: בן 15 חשוד שטבח בהוריו ובשלושת אחיו

הנער מהעיירה פול סיטי בוושינגטון חשוד שירה למוות בבני משפחתו באמצעות אקדחו של אביו. אחות נוספת, בת 11, נפצעה, העמידה פני מתה והצליחה לברוח לבית השכנים. בעדותה סיפרה כי הוא "עשה הרבה צרות"

ההורים מארק ושרה הומיסטון. הנער ידע את הקוד לכספת ולקח משם את האקדח. פייסבוק, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההורים מארק ושרה הומיסטון. הנער ידע את הקוד לכספת ולקח משם את האקדח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, פייסבוק

נער בן 15 מהעיירה פול סיטי (Fall City) במדינת וושינגטון בארצות הברית חשוד שירה למוות בהוריו ובשלושת אחיו. הניצולה היחידה מהאירוע היא אחותו בת ה-11, שהתחזתה למתה, הצליחה לברוח ולהגיע לבית של השכנים. האירוע התרחש ביום שני, ופרטים נוספים עליו התגלו הלילה (בין שישי לשבת) בעקבות פרסום מסמכי בית המשפט.

על פי תיאור ההתרחשויות, הנערה התעוררה לקול יריות. היא הציצה מחדרה וראתה את אביה, מארק הומיסטון, מתבוסס בדמו לאחר שנורה בראשו, כשלצדו מוטל אחיה בן ה-9. אחות נוספת, בת 7, התעוררה מהירי ונורתה אף היא. הניצולה סיפרה שבשלב זה הוא נכנס לחדרה וירה בה באמצעות אקדח גלוק בידה ובצווארה. למרות הכאבים היא גילתה תושייה והעמידה פני מתה כשניצב מעליה. בשלב זה הוא יצא ולאחר מכן התברר שגם האם שרה ואח נוסף, בן 13, נרצחו.

הנערה הצליחה להימלט ולהגיע לבית השכנים, שמיהרו להתקשר למשטרה, אך התברר ששבע דקות לפני כן התקבלה שיחה דומה - מצד החשוד ברצח עצמו, שטען שאחיו בן ה-13 הוא שביצע את הרצח והתאבד. הוא נעצר מיד.

בתשאול סיפרה הנערה שאחיה היה "עושה צרות" ושהיה היחיד מבני המשפחה שידע את הקוד לכספת שבה החזיק האב את האקדח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully