וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר ניו יורק טיימס: טראמפ והאריס בשוויון בקרב הציבור הכללי

אף שהמרוץ ייקבע במדינות המפתח, הדמוקרטים קיוו שסגנית הנשיאה תפתח פער מיריבה הרפובליקני שיתורגם למוקדי ההכרעה ב-5 בנובמבר

דונלד טראמפ עובד במקדונלדס/מן הרשת

קמלה האריס ודונלד טראמפ נמצאים בשוויון בקרב הציבור הכללי בארצות הברית - כך עולה מסקר שפורסם היום (שישי) בניו יורק טיימס, שבוע וחצי לפני יום הבחירות. הסקר, האחרון של ניו יורק טיימס בשיתוף סיינה קולג', הראה שסגנית הנשיא והמועמדת הדמוקרטית ויריבה הרפובליקני והנשיא לשעבר זוכים ב-48% כל אחד.

הסקר של ניו יורק טיימס מצטרף לאלו שפורסמו בידי כלי תקשורת ומכוני סקרים אחרים, המראים על קרב צמוד ביותר בין שני המועמדים, שצפוי להיות מוכרע בשבע מדינות מתנדנדות ובפערים של עשרות אלפי קולות בלבד. מיליוני אמריקנים כבר הלכו לקלפיות בהצבעה מוקדמת שהחלה בימים האחרונים בכמה מדינות.

דונלד טראמפ, קמלה האריס. צילום:  Andrew Harnik, Spencer Platt/Getty Images, עיבוד תמונה
דונלד טראמפ, קמלה האריס/עיבוד תמונה, צילום: Andrew Harnik, Spencer Platt/Getty Images

המספרים, לפי ניו יורק טיימס, אינם מעודדים עבור האריס. בבחירות האחרונות, הדמוקרטים הובילו בהצבעה הכללית גם כשהם הפסידו את חבר האלקטורים, שלפי השיטה האמריקנית קובע את זהות המנצח. הדמוקרטים קיוו שסגנית הנשיאה תבסס פער גדול על טראמפ ברמה הארצית כסימן לכך שהיא תוכל לזכות במדינות מפתח כמו מישיגין, פנסילבניה וויסקונסין.

בסקר האחרון של ניו יורק טיימס, שנערך בתחילת אוקטובר, האריס הובילה על טראמפ ב-3% - 49% לעומת 46%. על אף שהשינוי הוא בטווח טעות הדגימה, ממוצע הסקרים של ניו יורק טיימס מצביע על צמצום הפערים בשבועות האחרונים, כך שלכל הפחות המרוץ הפך לצמוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully