וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ביקש אישור מיוחד לצאת להתנדב במילואים": אביו של גיא עידן שנפל בלבנון סופד לו

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 14:27

יגאל אביו סיפר: "הוא אמר לי 'אני עושה את זה בשביל לשחרר אנשים שהיו מעל 200 יום במילואים". גיא הוא בן דודו של החטוף צחי עידן: "הוא לא היה מסוגל לשאת את זה שצחי יושב בעזה, אולי זה היה הטריגר שלו להתנדבות"

השמדת תשתית תת-קרקעית בדרום לבנון/דובר צה"ל

אביו של גיא עידן שנפל בדרום לבנון סיפר עליו לוואלה: "גיא היה בהתחלה שקרן לא קטן. בסבב הראשון הוא סיפר לנו שהוא נמצא בישראל אבל היה בעזה. אחרי זה חזר הביתה, לעבוד, היה רכז ביטחון של קיבוץ שמרת". הוא הוסיף שהוא היה נחוש להתגייס למילואים: "הוא אמר לי 'אבא אני עושה את זה בשביל לשחרר אנשים שהיו מעל 200 יום במילואים, לתת להם קצת בית, פרנסה".

גיא עידן הוא בן דודו של החטוף צחי עידן שנחטף מביתו בנחל עוז ב-7 באוקטובר: "הוא וצחי בני אותו גיל בערך. גיא גדול בכמה חודשים", סיפר אביו. "יש ביניהם מערכת יחסים ממש כמו של אחים. היה לו מאוד קשה להגיע לכיכר, כי הוא לא היה מסוגל לשאת את זה שצחי יושב בעזה בתוך מנהרות התופת, והוא יושב בשמרת. עכשיו לאט לאט אני מבין שאולי אפילו זה היה הטריגר שלו להתנדבות הזאת".

דן מאורי, אלון ספראי, עמרי לוטן, גיא עידן, תום סגל שנפלו בקרב בדרום לבנון. 25 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
דן, אלון, עמרי, גיא ותום - נהרגו מפגיעת רקטה בדרום לבנון/דובר צה"ל

"גיא היה איש ביטחון בכל רמח איבריו. אבא מסור ובעל אוהב. אח בכור למופת", סיפרו במשפחתו. "גיא אהב את החיים, אקדחים ואופנועים ואצלו ג'ינג'י זה אופי ולא רק סיסמא. אם יש פירוש למונח מלח הארץ - זה גיא. איש גדול ומחוספס עם לב ענק ורגיש מאוד לזולת".

באירוע הקשה נפלו בנוסף רס"ן במיל' דן מאורי, סרן במיל' אלון ספראי, רס"ב במיל' עמרי לוטן ורס"ר במיל' תום סגל. באירוע נפצעו קשה שני לוחמי מילואים בגדוד 9203, לוחם במילואים במפקדת חטיבת "הזקן" ונגד במילואים בגדוד 89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully