וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל עצר ישראלים שפרצו את הגדר לעזה במטרה להתיישב בה

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 9:15

קבוצה של ישראלים פרצו את הגדר כשהם עטופים במטפחות כתומות המזוהות עם ההתנתקות. תצפיות צה"ל זיהו אותם והקפיצו כוחות שעצרו אותם והעבירו אותם לטיפול המשטרה. מצה"ל נמסר: "ההתקרבות למרחב המכשול מסוכנת ומפריעה לפעילות כוחות הביטחון במרחב" | תיעוד

אזרחים ישראלים מנסים להכנס לרצועת עזה 25.10.24/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אזרחים ישראלים פרצו הלילה (שישי) את גדר ההפרדה ונכנסו למרחב החוצץ בין ישראל לרצועת עזה במטרה להתיישב בה, כך הודיע צה"ל. כוח צה"ל שהוקפץ למקום עצר את האזרחים והעביר אותם לטיפול המשטרה.

מצה"ל נמסר: "במהלך הלילה, תצפיות צה"ל זיהו מספר אזרחים ישראלים שחצו למרחב המכשול החוצץ בין שטח ישראל לרצועת עזה... נדגיש כי האזרחים לא חצו לשטח רצועת עזה. ההתקרבות למרחב המכשול מסוכנת ומפריעה לפעילות כוחות הביטחון במרחב".

אזרחים ישראלים מנסים להיכנס לרצועת עזה 25.10.24. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אזרחים ישראלים מנסים להיכנס לרצועת עזה 25.10.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש אוגוסט, עשרות אזרחים ניסו לפרוץ את מעבר ארז שהוגדר כשטח צבאי סגור במטרה להיכנס לשטח הרצועה. האזרחים הגיעו למקום כדי לציין 19 שנים להתנתקות ונחסמו בידי כוחות מילואים שהיו במקום. שבעה אזרחים עוכבו לחקירה, 20 הועלו על טיולית ופונו על ידי המשטרה.

"במהלך הלילה, תצפיות צה"ל זיהו מספר אזרחים ישראלים אשר חצו למרחב המכשול החוצץ בין שטח ישראל לרצועת עזה", נמסר מדובר צה"ל. "כוח צה"ל שהוקפץ למקום עצר את האזרחים והשיבם בבטחה, האזרחים הועברו לטיפול משטרת ישראל. נדגיש כי האזרחים לא חצו לשטח רצועת עזה. ההתקרבות למרחב המכשול מסוכנת ומפריעה לפעילות כוחות הביטחון במרחב".

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully