וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' ובן גביר נגד משלחת המו"מ לקטאר: "חייבים להמשיך לכתוש את חמאס"

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 23:31

השרים יצאו נגד הודעת נתניהו וטענו: "המשך העירוב של קטאר במו"מ להשבת החטופים הוא טעות קשה". מוקדם יותר לשכת רה"מ פרסמה הודעה לפיה "ראש הממשלה קיבל בברכה את נכונות מצרים לקדם עסקה, רה"מ הנחה את ראש המוסד לצאת לדוחה"

בווידאו: שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נחסם על ידי מפגינים סמוך לכנסת, 7 באוקטובר 2024/שלומית עופר

"המשך העירוב של קטאר במו"מ להשבת החטופים הוא טעות קשה", אמר השר סמוטריץ' לאחר שפורסם כי ראש המוסד דדי ברנע ייצא לקטאר במטרה להתניע מחדש את המו"מ על עסקת החטופים. "אני מיצר מאוד על החלטת ראש הממשלה לאשר את נסיעתו של ראש המוסד למו"מ עם קטאר, זו מדינת אויב שתומכת בחמאס ומגבה את עמדותיו במו"מ ומטרתה היא למנוע מאיתנו להשמיד אותו".

קטאר מחזיקה את אל-ג'זירה ופוגעת אנושות בתדמיתה של ישראל בעולם ובאמצי מלחמת הקיום שלנו", הוסיף השר. "שום דבר טוב לא יכול לצאת לנו ממערבות שלה ועלינו לדחות זאת מכל וכל. את החטופים נחזיר רק בכניעה של חמאס באמצעות המשך הלחץ הצבאי כפי שלוחמינו הגיבורים עושים כעת בצפון הרצועה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. חיים גולדברג, פלאש 90
"אני מיצר מאוד על החלטת ראש הממשלה לאשר את נסיעתו של ראש המוסד". השר בצלאל סמוטריץ'/פלאש 90, חיים גולדברג

"הוצאת חברי משלחת המו"מ לקטאר לא נעשתה על דעת כל חברי הקבינט - השר בן גביר התנגד להוצאתה, מהנימוק לפיו בנקודה הנוכחית בה ישראל נמצאת מול חמאס", נכתב בהודעת לשכת השר בן גביר.

"אסור לתת לחמאס חמצן, אלא להמשיך לפעול להכרעתו. זו הדרך הבטוחה והנכונה שתוביל לניצחון ולהשבת החטופים לביתם, ולא דרך של עסקאות שיאפשרו לחמאס לארגן מחדש את כוחותיו ברצועה כך שיוכלו לפגוע בחיילינו, ולשקם את יכולותיו הצבאיות".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. חיים גולדברג, פלאש 90
"הוצאת חברי משלחת המו"מ לקטאר לא נעשתה על דעת כל חברי הקבינט - השר בן גביר התנגד"/פלאש 90, חיים גולדברג

ראש המוסד צפוי להיפגש עם ראש ה-CIA, ביל ברנס, ראש ממשלת קטאר מוחמד בן עבד אל-רחמן אל-תאני וראש המודיעין המצרי חסן רשאד. זו תהיה הפגישה הראשונה בין ישראל למתווכות בעסקה לאחר יותר מחודשיים של מבוי סתום במשא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully