וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיל יעקב, החטוף ששוחרר מעזה, משתף במלואת שנה לטבח: "תודה על הזכות להיות כאן"

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 21:12

יגיל כתב: "היום לפני שנה בדיוק לפי התאריך העברי, לא הייתי כאן. הייתי בעזה בזמן שאני יושב על מזרון והחוטפים שלי מצטלמים איתי". הוא הודה וכתב: "תודה השם שנתת לי את הזכות להיות כאן בשמחת תורה, לא אפסיק להודות לך על כך כל חיי"

תגובתו של יגיל יעקב לחיסולו של הנייה/טיקטוק

יגיל יעקב שחזר מהשבי במסגרת העסקה הראשונה לשחרור החטופים שיתף במלואת שנה לאסון: "היום לפני שנה בדיוק לפי התאריך העברי, לא הייתי כאן. הייתי בעזה בזמן שאני יושב על מזרון והחוטפים שלי מצטלמים איתי", כתב.

"תודה השם שנתת לי את הזכות להיות כאן בשמחת תורה בשנה הזאת, לא אפסיק להודות לך על כך כל חיי. על זה שנתת לי להמשיך את החיים שלי. נולדתי מחדש והרבה מאוד השתנה, תודה על הזכות להיות כאן היום".

יגיל יעקב ששוחרר אחרי 53 ימים בשבי החמאס. צילום מסך/אינסטגרם yagil_yaakov, עיבוד תמונה
"תודה השם שנתת לי את הזכות להיות כאן בשמחת תורה". יגיל יעקב/עיבוד תמונה, צילום מסך/אינסטגרם yagil_yaakov

יגיל מרבה לשתף ברשתות החברתיות, ביום הולדתו ה-60 של אביו, יאיר, שנרצח בשבי וגופתו נותרה ברצועה כתב: "יום הולדת 60, ואתה לא פה.. אפילו לא פה כדי שאוכל לעלות לקבר שלך לבכות עלייך. אבא, אני יודע שכל מה שהיית רוצה שנעשה עכשיו זה שנלך לים, נקנה כמה שישיות בירה פיצוחים, ונלך לדבר על החיים, כמו שרק אתה יודע. אני אוהב אותך ומתגעגע מאוד מאוד מאוד. תשמור עלינו ביחד עם כולם. סליחה אבא, שעדיין לא חזרת לאדמת הארץ. יום הולדת שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully