וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר שהאיראנים תכננו להתנקש בחייו: "לא מתרגש מאף אויב"

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 15:14

לאחר שנחשפה הפרשה, במסגרתה נעצרו 7 תושבי ירושלים בחשד לתכנון פעולות טרור בהכוונת גורמים איראניים, בניהן התנקשות בחייו של מדען ישראלי וראש עיר, האחרון טוען שאינו מודאג לחייו. "אני לא מאובטח ולא חושש", סיפר ל'וואלה'

בווידאו:מעצר 7 חשודים תושבי בית צפאפא בגין ריגול לטובת איראן/דוברות משטרת ישראל

ראש העיר שגורמים שפעלו עבור איראן תכננו להתנקש בחייו כפי שהותר לפרסום היום (שלישי) טוען שהוא לא מתרגש. מוקדם יותר היום נחשפה הפרשה במסגרתה הואשמו 7 תושבי בית צפאפא בירושלים בחשד כי קשרו קשר לביצוע פעילות טרור בישראל בהכוונת גורמים איראניים. ראש העיר סיפר לוואלה: "אני לא מתרגש מהאיראניים ולא מאף אויב. כראש עיר אני משרת ציבור ומשרת רק את האינטרס הציבורי, זה לא חדש לנו שמנסים להגיע אלינו ולאיים. אנחנו לא מתרגשים מעוינים. אני נמצא בשטח רק למען התושבים בשביל לשרת אותם, אני לא מאובטח ולא חושש ואני פועל בכל העוצמה ובכל הכוח למען העיר שלי. הכל בסדר איתי ואני עושה את מה שאני צריך לעשות".

רכוש שנתפס בבית אחד המחבלים, תושבי בית צפאפא החשודים בריגול לטובת איראן - לוחית זיהוי משטרתית מזוייפת, כובע משטרתי וכרטיסי אשראי רבים.

.. דוברות משטרת ישראל
רכוש שנתפס בבית אחד המחבלים, תושבי בית צפאפא החשודים בריגול לטובת איראן - לוחית זיהוי משטרתית מזוייפת, כובע משטרתי וכרטיסי אשראי רבים. ./דוברות משטרת ישראל
אחד מכלי הרכב אותם הציתו חלק מהמחבלים, תושבי בית צפאפא החשודים בריגול לטובת איראן,באזור עין כרם 

.. דוברות משטרת ישראל
אחד מכלי הרכב אותם הציתו חלק מהמחבלים, תושבי בית צפאפא החשודים בריגול לטובת איראן,באזור עין כרם ./דוברות משטרת ישראל

בשבועות האחרונים, עצרו בהכוונת שב"כ, בלשי ימ"ר ירושלים ולוחמי מג"ב את החשודים בחשד כי קשרו קשר לביצוע פעילות טרור בישראל. החקירה העלתה כי אחד החשודים, אזרח ישראלי, תושב ירושלים, בן 23, עמד בקשר עם גורם זר, תוך שהתבקש לבצע משימות שונות בישראל. לאחר שהחל בפעילותו, גייס החשוד לפעילות מספר חברי חוליה נוספים לצורך מימוש המשימות שקיבלו מהגורמים האיראנים. בתוך כך, ביצעו החשודים בהנחיית הגורם האיראני משימות של ריסוס כתובות גרפיטי, הצתת כלי רכב באזור עין כרם בירושלים ואיסוף מודיעין.

במסגרת החקירה, עלה כי החשודים התבקשו גם לפוצץ ניידת ולהשליך רימון לעבר בית בתמורה ל-200 אלף שקלים אותם הבטיח בתמורה. עוד עלה, כי חלק מהחשודים הגיעו בסמוך למקום מגוריו של המדען הבכיר ובתמורת סכום כסף של 500 שקלים צילמו את המקום לטובת מימוש התנקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully