וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלשה את כיס החולצה של נהג המונית - ולקחה את השטרות שהיו בו | תיעוד

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 12:09

האישה, בת 37, נעצרה והובאה לחקירה, בסופה הכריזה הפרקליטות על כוונה להגיש נגדה כתב אישום. מסתמן שהאירוע התפתח מוויכוח בין האישה לנהג שיצא משליטה ונהיה תוקפני. לאחר שקרעה את חולצתו ולקחה את כספו, החשודה נמלטה מהזירה ואותרה רק כשבוע לאחר המקרה

תיעוד של אישה שודדת נהג מונית/משטרת ישראל

https://news.walla.co.il/item/3694335

לפני כשבוע, נכנסה אישה בת 37 למונית ברחוב הגליל בתל אביב. היא התיישבה במושב הנוסע מקדימה, ובמהרה התפתח בינה ובין הנהג וויכוח. לבסוף, היא הכניסה את ידה לכיס חולצתו קרעה אותו, ויצאה איתו ועם 500 השקלים שהיו בו מהרכב. האישה נמלטה, אך לא לפני - כפי שניתן לראות בתיעוד המקרה - שהצליחה לחלץ את הנעל שהחליקה לה בזמן העימות עם הנהג.

היום (שלישי) זיהתה המשטרה את החשודה ועצרו אותה. חוקרי משטרת שר"ת סיימו את החקירה ובסופה פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדה כתב אישום.

בחודש שעבר נהג מונית מאשקלון הותקף באלימות על ידי כמה חשודים שנכנסו לרכבו, ואיימו עליו במטרה לשדוד אותו. בתיעוד ממצלמת המונית, ניתן היה לראות שלושה צעירים נכנסים למושב האחורי במונית. אחד מהם שלף סכין מטבח גדולה והצמיד אותה לגרונו של הנהג, בעוד ששני חבריו הצמידו סכינים קטנות לזרועותיו. בסוף האירוע נמלטו החשודים מהזירה, והמשטרה פתחה במצוד אחריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully