וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצו לרכב וכמעט שיספו את גרונו: נהג מונית הותקף באשקלון - החשודים נמלטו מהמקום

27.9.2024 / 13:30

שוטרים שהוזעקו לזירת התקיפה פתחו בחקירת המקרה - ובמצוד אחר החשודים שנמלטו מהמקום. בתום העימות, נהג המונית לא נזקק לטיפול רפואי. בתיעוד ממצלמת המונית, נראה הנהג נאבק בשלושה צעירים, שאחד מהם מצמיד סכין מטבח גדולה לגרונו

נכנסו לרכב ושלפו סכין: המשטרה חוקרת ניסיון שוד של נהג מונית באשקלון/דוברות משטרת ישראל

נהג מונית מאשקלון הותקף הלילה (שישי) באלימות על ידי כמה חשודים שנכנסו לרכבו, ואיימו עליו בסכין במטרה לשדוד אותו. שוטרים שהוזעקו לזירת התקיפה פתחו בחקירת המקרה - ובמצוד אחר החשודים שנמלטו מהמקום. בתום העימות, נהג המונית לא נזקק לטיפול רפואי.

בתיעוד ממצלמת המונית, ניתן לראות שלושה צעירים נכנסים למושב האחורי במונית. אז אחד מהם שולף סכין מטבח גדולה ומצמיד אותה לגרונו של הנהג, בעוד ששני חבריו מצמידים סכינים קטנות לזרועותיו. אז, במשך רגעים ארוכים, מנסה הקורבן להשתחרר מאחיזתם.

נכנסו לרכב ושלפו סכין: המשטרה חוקרת ניסיון שוד של נהג מונית באשקלון. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
נכנסו לרכב ושלפו סכין: המשטרה חוקרת ניסיון שוד של נהג מונית באשקלון/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

לפני שנה, גבר בן 48 מתל אביב, הואשם בתקיפת נהג מונית בעיר. על פי האישום, הגבר נכנס למונית יחד עם בתו בת השנתיים, ובמהלך הנסיעה התגלע ויכוח בינו לבין הנהג, לאחר שטען שהמונית לא הגיעה לכתובת הנכונה וגער בו "סע ישמאלני סע". בתגובה, ביקש הנהג מהאב לעזוב את המונית.

אז, יצא הנאשם מהמונית והשאיר מאחוריו את הדלת פתוחה. כשהנהג יצא ממוניתו על מנת לסגור את הדלת - תקף אותו הנאשם לעיני בתו הקטנה. לאחר מכן הנהג הצליח לחמוק מהתוקף, והוציא מתא המטען של הרכב מוט ברזל על מנת להתגונן. בתגובה, האב הנאשם הפציר בו: "יש לי פה ילדה קטנה", והסתלק מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully