וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איה פלוטו? הכלב נסע לבדו ברכבת, והוחזר לבעליו

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 11:25

אחרי שזכה לאירוח מיוחד אצל מנהל התחנה - אוחד הכלב עם בעליו. זאת לאחר שנוסעי רכבת ישראל הבחינו בו נוסע לבדו במשך כמה תחנות ברכבת לנהריה, אחרי שככל הנראה נשכח שם

בווידאו: המפגש בין סמ"ר יונתן רון שנפצע קשה בג'נין לבין כלבו ארתור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעת נסיעה שגרתית לנהריה, הבחינו נוסעי הרכבת באורח מיוחד על ארבע שנסע לבדו במשך מספר תחנות. אלו פנו מיד לפקד הרכבת, אביב אדיר, שליווה את הכלב בירידה מהרכבת בתחנת חיפה בת גלים, שם מסר אותו למנהל המשמרת.

מורדי בן שמחון, מנהל המשמרת, איתר במהירות את בעליו של הכלב, שמיד עשה דרכו חזרה לתחנה. הכלב המתין במשרד מנהל התחנה, שם זכה לאירוח מיוחד עם מזון ומים עד לאיחוד המרגש עם בעליו.

בניגוד לקווי האוטובוס שבהם מותר להסיע רק כלבים קטנים שיושבים על הנוסע, לרכבת ישראל אפשר להעלות גם כלבים גדולים כשהם עם מחסום ורצועה.

כלב נסע לבדו ברכבת ישראל והוחזר לבעליו. 22 באוקטובר 2024. רכבת ישראל, אתר רשמי
כלב נסע לבדו ברכבת ישראל והוחזר לבעליו. 22 באוקטובר 2024/אתר רשמי, רכבת ישראל

בתחילת החודש, בעקבות אחד ממטחי הירי לגליל המערבי, בית אחותה של אירה התלקח בשריפה. אף אחד מדיירי הבית לא נמצא בפנים, מלבד ניק, הכלב. לאחר תפילות רבות ודקות מורטות עצבים, ניק חולץ מהבית כשהוא מפוחד ומתקשה לנשום לאחר ששאף עשן רב. פראמדיקית מד"א העניקה לו טיפול רפואי עד שהתאושש.

"ידעתי שניק בפנים ודאגתי לו מאוד, ביקשתי שיחלצו אותו", סיפרה אירה, שחיכתה בדאגה, "הוא חולץ כשהוא מפוחד ומתקשה לנשום. ליוויתי אותו לאמבולנס שם נתנו לו חמצן. תודה רבה למגן דוד אדום שלא עזבו למרות שלא היו פצועים שזקוקים לעזרה והצילו את החיים של ניק שבשבילנו הוא בן משפחה לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully