וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס גדול: ניק הכלב נלכד בבית בוער - וחולץ בריא ושלם

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 17:32

דאגה גדולה שרתה בקרב המשפחה שביתם עלה באש כתוצאה מהירי לגליל המערבי. הסיבה - ניק, הכלב של המשפחה, נותר לבדו בבית. לאחר דקות מורטות עצבים והרבה תפילות, ניק חולץ וקיבל טיפול רפואי עד שהתאושש

תיעוד ירוט מעל קריית שמונה וכלבים מבוהלים במצלמת אבטחה/לפי סעיף

כתוצאה מהירי לגליל המערבי התלקחה שריפה בבית במעלות, אף אחד לא היה בבית מלבד ניק - הכלב של המשפחה - שלשמחת כולם חולץ וטופל על ידי צוותי מד"א.

בשבוע שעבר, לאחר הירי לגליל המערבי, הגיעו אל אירה ויסייסקי שמועות כי הבית שהתלקח בשריפה שנגרמה מהמטח, שייך לבת משפחתה. אירה לא חיכתה לאימות השמועה ויצאה לכיוון הבית, בדרכה הבינה כי מדובר בבית של אחותה ואף אחד מדייריו לא נמצא בפנים, מלבד ניק, הכלב שלהם.

בזמן פעולות הכיבוי התפללה אירה לנס גדול, וכעבור מספר דקות מורטות עצבים, ניק חולץ מהבית כשהוא מפוחד ומתקשה לנשום לאחר ששאף עשן רב. לאחר שווידאה שאין פצועים נוספים, פראמדיקית מד"א עמית אמסלם העניקה לניק טיפול רפואי ונתנה לו חמצן עד שהתאושש ונילקח לווטרינר המקומי להמשך טיפול.

פראמדיקית מד"א, עמית אמסלם מטפלת בניק הכלב שחולץ משריפה בביתו. מד"א, מד"א
פראמדיקית מד"א, עמית אמסלם מטפלת בניק הכלב שחולץ משריפה בביתו/מד"א, מד"א

"הדבר הראשון שעשינו היה לסרוק את האזור ולראות שאין פצועים שזקוקים לעזרה רפואית. כשהכלב חולץ הבנתי שהוא חייב לקבל חמצן. אם יש לנו את האופציה לעזור אנחנו תמיד נפעל גם אם מדובר בעזרה לבעל חיים. אני שמחה לדעת שהכלב בסדר וקיבל המשך טיפול רפואי וטרינרי", משתפת עמית.

"ידעתי שניק בפנים ודאגתי לו מאוד, ביקשתי שיחלצו אותו", מספרת אירה, שחיכתה בדאגה, "הוא חולץ כשהוא מפוחד ומתקשה לנשום. ליוויתי אותו לאמבולנס יחד עם עמית שם נתנו לו חמצן. תודה רבה למגן דוד אדום שלא עזבו למרות שלא היו פצועים שזקוקים לעזרה והצילו את החיים של ניק שבשבילנו הוא בן משפחה לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully