וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניסיון להתנקש ברה"מ - פגיעה בכל העם": שרה נתניהו בהתייחסות ראשונה לתקפת הכטב"ם

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 11:45

רעייתו של ראש הממשלה התייחסה למתקפה לעבר המעון המשפחתי בקיסריה, אז כלי טיס מלבנון פגע במבנה סמוך. "זו פגיעה בערכים ובדרכו של עמנו", כתבה באינסטגרם. "נמשיך לעמוד איתנים מול כל אתגר"

בקריאה ישירה לנתניהו/מערכת ואללה

"הניסיון להרוג את ראש ממשלה ישראל ואותי הוא לא ניסיון אישי בלבד - זו פגיעה בעם ישראל" - שרה נתניהו מתייחסת לראשונה למתקפת הכטב"ם סמוך למעון ראש הממשלה בקיסריה.

"זו פגיעה בערכים ובדרכו של עמנו. ליבנו עם חיילינו ועם גיבורינו, שמגנים על המדינה ללא הפסקה, במסירות ובאומץ שאין כמותם. אנחנו יחד איתם, וכמו תמיד, נמשיך לעמוד איתנים מול כל אתגר", כתבה לעוקביה באינסטגרם, לצד תמונת דגל ישראל. "תודה מכל הלב על כל הדאגה וההודעות שמחממות את הלב מהארץ ומהעולם. מאחלת לכולנו ימים שקטים וביטחון לכולנו".

כזכור, כטב"ם שחדר מלבנון פגע במבנה בקיסריה. לא דווח על נפגעים. כוחות רבים הוזעקו לזירה ופתחו בסריקות. לשכת נתניהו אישרה כי הכלי שוגר לעבר ביתו בקיסריה ומסרה כי ראש הממשלה ורעייתו לא שהו במקום בעת האירוע.

הכטב"ם לווה על ידי מסוק קרב שזיהה את החדירה מלבנון - עד לפיצוץ. בשל החדירה אזעקות נשמעו גם בגלילות ובצפון תל אביב - ללא התרעה באפליקציית פיקוד העורף.

שני כלי טיס נוספים חדרו גם הם מלבנון לשטח ישראל אך הם יורטו בשטחים פתוחים.

שרה נתניהו. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
שרה נתניהו/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

שכן שגר בסמוך למבנה בקיסריה שנפגע מכטב"ם שחדר לארץ מלבנון סיפר לוואלה כי שמע פיצוץ אדיר. "חשבתי בהתחלה שמדובר בפעילות כוחותינו כי לא היו אזעקות", שחזר. "שמענו מסוקים מעל השכונה והבנו שמשהו מתרחש. זה היה ממש מפתיע".

גדי תושב שכונה סמוכה למקום נפילת הכטב"ם אמר כי הוא שמע רעש חריג. "כמידי יום מאז תחילת המלחמה בצפון שמעתי מסוקים כשהייתי עדיין במיטתי, רעש המסוקים היה חריג", סיפר. "חזק מידי לא משהו סדיר, תוך זמן קצר שמעתי פיצוץ חזק מאוד והבנתי שמדובר בנפילה כי לא היה קודם ירי לעבר המטרה".

אופק מור, שכן נוסף סיפר: "אני גר ממש צמוד למקום הפגיעה. השעה הייתה 7:50 ושמענו זמזמום באזור. חשבנו שזה פעילות שגרתית של כוחותינו אבל מספר שניות אחרי הזמזום שמענו פיצוץ והתנגשות. בהתחלה חשבנו שמדובר בפיגוע כי היה פיצוץ אדיר בדציבלים שאנחנו לא רגילים אליהם. השמועות טפטפו שכטב"ם פגע במבנה. חשבנו אולי זו מתקפה איראנית. לא הבנו למה לא הופעלה אזעקה, איך אנחנו יכולים להרגיש מוגנים?".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully